کد خبر : 249578
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
-

آزادسازی ۱۱ هزار مترمربع از زمین‌های ملی در رامسر و محمودآباد

آزادسازی ۱۱ هزار مترمربع از زمین‌های ملی در رامسر و محمودآباد

به گزارش قائم آنلاین، علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر  در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ماموران انتظامی در پی دریافت یک فقره پرونده مبنی بر تصرف حدود ۵۰۰۰متر از اراضی ملی و منابع طبیعی توسط سه نفر از افراد فرصت طلب در رامسر موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار

به گزارش قائم آنلاین، علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر  در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ماموران انتظامی در پی دریافت یک فقره پرونده مبنی بر تصرف حدود ۵۰۰۰متر از اراضی ملی و منابع طبیعی توسط سه نفر از افراد فرصت طلب در رامسر موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر تصریح کرد:ماموران پس از شناسایی اراضی تصرف شده توسط سه زمین خوار حرفه ای و انجام هماهنگی های قضائی، اقدام به آزاد سازی ۵۰۰۰ زمین های تصرف شده با حضور نماینده اداره منابع طبیعی و نماینده دادستان رامسر کردند.

وی ارزش زمین های آزاد شده را بر اساس نظر کارشناسان بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: هر سه متهم این پرونده پس از دستگیری برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد نیز از آزاد سازی بیش از ۶ هزار متر از اراضی کشاورزی این شهرستان از چنگ زمین خواران خبر داد.

محمود حسین زاده اظهار داشت : به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد .

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران انتظامی با همکاری دادستان شهرستان وکارشناسان اداره جهاد کشاورزی ۲۳ فقره تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شامل دیوار کشی و بناهای نیمه کاره در زمین های کشاورزی را شناسایی کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان این که برابر هماهنگی قضائی واحدهای ساختمانی ایجاد شده در این اراضی تخریب شدند، گفت : با اجرای این طرح بیش از شش هزار متر از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان قرار گرفت.

وی از شهروندان خواست؛ قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا، نسبت به دریافت استعلام از مراجع ذیصلاح در خصوص موقعیت و شرایط زمین های مورد نظر برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + هجده =