کد خبر : 249430
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
-

پورموسوی: اجازه دهید مردم آبادان از نتایج ما خوشحال باشند

پورموسوی: اجازه دهید مردم آبادان از نتایج ما خوشحال باشند

به گزارش قائم آنلاین، سید سیروس پورموسوی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم که با تمام وجودشان بازی کردند. آن‌ها به عشق هواداران با شرایط سخت کنار می‌آیند تا بتوانند سه امتیاز را کسب کنند و شادی را به دل هواداران آبادانی برسانند. به فوتبال خوزستان هم

به گزارش قائم آنلاین، سید سیروس پورموسوی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم که با تمام وجودشان بازی کردند. آن‌ها به عشق هواداران با شرایط سخت کنار می‌آیند تا بتوانند سه امتیاز را کسب کنند و شادی را به دل هواداران آبادانی برسانند. به فوتبال خوزستان هم تبریک می‌گویم چرا که بازی خیلی خوب و بدون تنشی دیدیم و داوران خوزستانی هم قضاوت خوبی داشتند. قبل از این‌که وارد مسائل فنی شوم گله هواداران را به گوش فدراسیون و سازمان لیگ و همه کسانی که نسبت به تیم ما احساسی صحبت می‌کنند، برسانم.

او ادامه داد: ما تازه کارمان را شروع کردیم و تا پایان فصل راه زیادی در پیش داریم. یک مقدار صبوری کنند و با جملاتی که می‌گویند به مردم هیجان ندهند و باعث دلسردی مردم نشوند. اجازه دهید مردم از نتایج ما خوشحال باشند و خودتان می‌دانید تیم شدن زمان می‌خواهد و ما هم قبول داریم در بخش‌هایی ایراد داریم اما با این لیگ فرسایشی به هر حال توانستیم تیم را خوب جمع کنیم. تیم ما بومی و جوان است و خواهشم این است که کارشناسان به ما اجازه دهند مسیرمان را طی کنیم و باعث دلسردی مردم و هواداران نشوند.

پورموسوی اضافه کرد: گله هواداران‌ این است که نگاه‌ مسوولان به صنعت نفت بهتر باشد و به هر حال ما یک تیم شهرستانی هستیم و با تمام مشکلات‌مان داریم بازی می‌کنیم. اهل بیانیه دادن نیستیم و با تمام مشکلاتی که بوده است کنار آمدیم. ایرادات و اشتباهات جزیی از بازی است اما تکرارش ما را نگران می‌کند. امیدوارم که فدراسیون و کمیته داوران به خاطر هواداران دقت عمل‌شان را بیش‌تر کنند.

او در رابطه با مشکل گل‌زنی صنعت نفت گفت: چهار نفر از بازیکنان‌مان به دلیل سرماخوردگی نتوانستند ما را همراهی کنند و حتی طالب ریکانی هم با شرایط سخت بازی کرد. به بازیکنان ذخیره‌مان اعتقاد و ایمان دارم و امروز هم دیدید که به آن‌ها فرصت دادیم. حریف‌مان هم سر سخت بود و باید به مجتبی حسینی تبریک بگویم. نفت مسجدسلیمان تیم با کیفیتی است اما بازی‌شان برای ما قابل پیش بینی بود و به همین خاطر تیم ما در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی خلق کرد. باید روی توپ‌های آخر دقت بیش‌تری کنیم و این‌که ما موقعیت به وجود می‌آوریم و گل نمی‌زنیم یک مشکل است که باید روی آن بیش‌تر کار کنیم.

سرمربی صنعت نفت درباره فاصله کم بازی‌ها گفت: یکی از گله‌هایم به سازمان لیگ و فدراسیون همین است چرا که هر ۵ روز یک بازی می‌کنیم و باور کنید بعد از هر بازی فقط یک جلسه تمرین می‌کنیم. بعد از بازی با نساجی یک دفعه ۱۵ روز بازی نکردیم و خود به خود تیم از شرایط خودش خارج شد و این برنامه‌ها باعث می‌شود دچار مشکل شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 3 =