کد خبر : 249410
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
-

مکتب شهید سلیمانی برگرفته از ولایت‌پذیری است

مکتب شهید سلیمانی برگرفته از ولایت‌پذیری است

به گزارش قائم آنلاین، مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همچنین هشتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه با حضور جمعی از بسیجیان، مدیران شهرستانی، امام جمعه و فرمانده سپاه میاندورود و خانواده‌های شهیدان مدافع حرم در سالن ۹ دی سپاه میاندورود برگزار شد. حجت‌الاسلام محمد کاظمی رزمنده مدافع حرم و همرزم شهید سلیمانی در این مراسم

به گزارش قائم آنلاین، مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همچنین هشتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه با حضور جمعی از بسیجیان، مدیران شهرستانی، امام جمعه و فرمانده سپاه میاندورود و خانواده‌های شهیدان مدافع حرم در سالن ۹ دی سپاه میاندورود برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد کاظمی رزمنده مدافع حرم و همرزم شهید سلیمانی در این مراسم با اشاره به شهادت این شهید و شهید فخری‌زاده و همچنین رحلت عمار انقلاب آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: سوال مطرح است که جبهه مقاومت چرا و از کجا شروع شد، جبهه مقاومت ازخلقت حضرت آدم تا خاتم ادامه دارد، دشمن خدا در اول خلقت حضرت آدم آمد و جبهه کفر شیطانی را آغاز کرد و جبهه توحیدی مقابل این شیطان ایستاد.

کاظمی با بیان اینکه هدف امام(ره) از انقلاب اسلامی تنها بیرون کردن سلسله پهلوی یا شاه نبود بلکه هدف امام(ره) و مکتب امام(ره) رساندن تمدن اسلام ناب محمدی به سراسر جهان بود و دشمن فهمید که امام(ره) چه هدفی دارد به همین دلیل جنگ تحمیلی را به‌وجود آوردند تا ما را مشغول کند و پیام امام(ره) به دنبا نرسد، افزود: امام(ره) به‌دنبال این بود که به کمک مظلومان و مستضعفان عالم برسد و منظور از مستضعفان عالم منظور مستضعف مالی نیست بلکه مستضعف فکری، اعتقادی و ایدئولوژی است.

وی درباره دلیل گفتن مکتب سلیمانی از سوی رهبری و اینکه به تمام مردم به خصوص جوانان توصیه کرد که از مکتب سلیمانی بیایید بگویید و آن را سیره عملی و علمی خود قرار دهید، گفت: مکتب سلیمانی همان مکتب امامین انقلاب ما است مکتب عاشورا و اسلام ناب است و از کتاب قرآن و چیز دیگری نیست و اینکه رهبری از مکتب سلیمانی اسم می‌برند این است که مکتب سلیمانی پرورش دهنده مکتب امامین جامعه است.

کاظمی با تاکید بر اینکه مکتب سلیمانی پرورش دهنده انسان‌های بزرگی چون سعید کمالی و محمد معافی و هزاران شهیدی است که جان خود را فدا کردند تا امروز شما در این جایگاه با امنیت بنشینید، خاطرنشان کرد: مکتب فلسفه‌اش حیات دادن است و به اقتضای زمان معمولا گسترش پیدا می‌کند و شاخه به شاخه می‌شود، از صدر اسلام با دانش و علم آن زمان آرام آرام گسترش علمی پیدا کرد تا رسید به مکتب سلیمانی، مکتب ولایت پذیری و مکتب توحید ناب و مکتبی که تمام وجود را عاشورایی قرار می‌دهد و تماما در محضر خدا است.

این رزمنده مدافع حرم با بیان اینکه در مقابل مکتب سلیمانی مکتب تهدید، تحریم، ترور و تحریف است، تصریح کرد: دیروز آمدند گفتند برجام و گردن رهبری انداختند درصورتی که رهبری همان اول گفتند که من خوشبین نیستم اما اگر اسرار دارید بروید و دیدید با چه شکلی رفتند و با چه خفتی برگشتند.

سردار اربا اربا شد تا جریان تحریف از بین برود
وی تاکید کرد: سردار سلیمانی در مقابل دشمنان اشداء علی الکفار بودند و در مقابل مردم کشورش رحماء بینهم، مکتب حاج قاسم هم دافعه دارد و هم جاذبه، دافعه برای دشمنان و جاذبه برای کسانی که حواسشان نیست، خشم حاج قاسم برای دشمنان و نفوذی‌ها است کسانی که به جای اینکه به خدا بپیوندند با کدخدا می پیوندند، خشم حاج قاسم برای آنها است، سردار اربا اربا شد تا جریان تحریف از بین برود.

کاظمی با اشاره به اینکه هیچ وقت سردار سلیمانی لباس رزم نپوشید، گفت: بعضی‌های می‌گویند چرا حاج قاسم لباس رزم نمی‌پوشیدند باید گفت این جنگ، جنگ حکومت‌ها نبود، جنگ مرزها نبود بلکه جنگ ایدئولوژیک بود، حاج قاسم با لباس شخصی آمد تا بگوید بجای تفنگ بیاید بنشینید حرف بزنید؛ روش و سیره مکتب سلیمانی و لباس شخصی پوشیدن سردار سلیمانی دلیل داشت چون اکثر داعشی‌ها کسانی بودند که آنها را گول‌زده بودند.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه وقتی از عملیات‌ها برمی‌گشتیم تمام بدن حاج قاسم درد می‌کرد و پاهایش به‌دلیل صدمات دوران دفاع مقدس ایشان را اذیت می‌کرد، افزود: یکبار گفتم بگذار تا پاهایت را ماساژ دهم گفت این دردها قابل تحمل است اما دردهای جامعه قابل تحمل نیست.

در ابتدای مراسم جعفر اصغری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با بیان اینکه ۸۵۰ بسته معیشتی با کمک بسیجیان سپاه میاندورود و خیرین شهرستان جمع آوری شد، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی بین محسنین، محرومین و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

اصغری با اشاره به تهیه و توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی از ابتدای سال تا به امروز در میاندورود، بیان کرد: همه ما در مکتب حاج قاسم باشیم و راه او را ادامه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =