کد خبر : 249090
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۸:۲۰
-

یکی از فرماندهان حشد شعبی: تحقیقات درباره ترور شهیدان المهندس و سلیمانی پیشرفت کرده است

یکی از فرماندهان حشد شعبی: تحقیقات درباره ترور شهیدان المهندس و سلیمانی پیشرفت کرده است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از میدل ایست نیوز، «احمد الاسدی»، از فرماندهان حشد شعبی و عضو ائتلاف پارلمانی الفتح از رسیدن تحقیقات درخصوص ترور فرماندهان پیروزی بر داعش، المهندس و سلیمانی به مراحل پیشرفته برای ارائه به پارلمان خبر داد. الاسدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری شفق نیوز تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی بر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از میدل ایست نیوز، «احمد الاسدی»، از فرماندهان حشد شعبی و عضو ائتلاف پارلمانی الفتح از رسیدن تحقیقات درخصوص ترور فرماندهان پیروزی بر داعش، المهندس و سلیمانی به مراحل پیشرفته برای ارائه به پارلمان خبر داد.

الاسدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری شفق نیوز تصریح کرد: دستگاه‌های امنیتی بر تحقیقات درباره ترور ابومهدی المهندس، نائب‌رئیس حشد شعبی و قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران با همکاری تهران نظارت دارند.

وی تاکید کرد: این تحقیقات به مراحل پیشرفته‌ای رسیده است اما نمی‌توان جزئیات آن را اعلام کرد.

الاسدی اظهار داشت: هنگامی که دستگاه‌های امنیتی این تحقیقات را به پایان رساندند نسخه‌ای از آن به کمیسیون امنیت و دفاع ارسال خواهد شد تا در ادامه در پارلمان ارائه شود.

این عضو ائتلاف الفتح در پایان گفت که پس از تکمیل تحقیقات، نهادهای ذیربط دولتی باید شکایت‌هایی علیه ایالات متحده آمریکا در شورای امنیت و سازمان ملل اقامه کنند.

در ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی شهیدان المهندس و سلیمانی در نتیجه شلیک موشک از سوی پهپاد آمریکایی در مسیر فرودگاه بین‌المللی بغداد ترور شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =