کد خبر : 249230
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
-

وجود ۲۴۶ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور

وجود ۲۴۶ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور

به گزارش قائم آنلاین، حسن کریمی در حاشیه بازدید از استادیوم ورزشی شهید چمران آمل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استادیوم شهید ورزشی چمران تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این پروژه هیچ وقت به مانند امکانات امروز نبوده است، چمن تامین شده و باید نصب شود، چند مورد فنی

به گزارش قائم آنلاین، حسن کریمی در حاشیه بازدید از استادیوم ورزشی شهید چمران آمل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استادیوم شهید ورزشی چمران تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این پروژه هیچ وقت به مانند امکانات امروز نبوده است، چمن تامین شده و باید نصب شود، چند مورد فنی داخلی باید انجام شود، وزیر ورزش و استاندار و نماینده آمل پیگیر اتمام این پروژه ملی هستند.

وی با بیان دیگر پروژه‌های مازندران عنوان کرد: در دو سال گذشته اکثریت پروژه‌های نیمه تمام مازندران به نتیجه رسیده و در حال اتمام است، شهرستان نور ۶ ماه پیش تحویل داده شد، چالوس و بابل نیز اوایل سال بعد تا خرداد ماه افتتاح خواهد شد.

مدیر توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تصریح کرد: پروژه مهم استان هم چون استادیوم ورزشی ۶ هزار نفری ساری نیز  تمام تلاشمان این است که تا قبل از این دولت به پایان برسد.

وی از ۳۲۶ پروژه نیمه تمام در دو سال گذشته در کشور خبر داد و افزود: ۸۰ پروژه به اتمام رسیده و در این شرکت سعی می‌کنیم که تا توان اجرا نداشته باشیم اجرا نکنیم.

کریمی بودجه کلی برای اتمام این پروژه را حدود ۸ میلیارد تومان خواند و خاطرنشان کرد: فاز یک بیش از ۷۰ درصد تکمیل شده است و برای اتمام فاز یک حدود ۳ میلیارد مورد نیاز است که تا پایان امسال به پایان می‌رسد و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: پنج هزار صندلی باید نصب شود که بیش ازسه هزار  آن در حال نصب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =