کد خبر : 249106
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۹:۰۰
-

نشست آشتی‌کنان شورای همکاری خلیج فارس با قطر در محلی بی‌سابقه

نشست آشتی‌کنان شورای همکاری خلیج فارس با قطر در محلی بی‌سابقه

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، همه منتظر نشست پنج ژانویه در ریاض هستند که آیا همسایگان عرب حاشیه خلیج فارس به تحریم قطر پایان می‌دهند یا نه و این‌که سطح حضور هیئت امارات چگونه خواهد بود؟ آیا عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری مصر در این نشست حضور می‌یابد؟ اما نکته قابل توجه

به گزارش قائم آنلاین، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، همه منتظر نشست پنج ژانویه در ریاض هستند که آیا همسایگان عرب حاشیه خلیج فارس به تحریم قطر پایان می‌دهند یا نه و این‌که سطح حضور هیئت امارات چگونه خواهد بود؟ آیا عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری مصر در این نشست حضور می‌یابد؟ اما نکته قابل توجه این است که عربستان تصمیم گرفته است، اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس را این بار در شهر العُلا برگزار کند.

نکته جالب توجه درباره محل برگزاری اجلاس این است که در سالن مرایا (مارایا) برگزار خواهد شد که طول آینه‌های در آن به ۹٫۷۴ متر مربع می‌رسد. آینه‌ها تصاویر کوه‌های منطقه را منعکس می‌کنند که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. برای اولین بار است که اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس در این منطقه برگزار خواهد شد و این نشست  به دلیل مهمانانش و نتایجش بی‌سابقه خواهد بود.

براساس کتاب جهانی گینس، این برج آینه‌ای بزرگترین ساختمان آینه‌ای جهان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه − 3 =