کد خبر : 249074
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۸:۱۰
-

فدراسیون فوتبال: کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون نبود که حذف شود

فدراسیون فوتبال: کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون نبود که حذف شود

به گزارش قائم آنلاین، فدراسیون فوتبال درباره اظهارنظر رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک مبنی بر این که “کمیته ملی المپیک نباید از اساس‌نامه فدراسیون فوتبال حذف می‌شد و حالا باید این اساس‌نامه با افزودن کمیته ملی المپیک، تغییر کند و رئیس فدراسیون جهانی فوتبال هم با این امر موافقت کرده است، موارد زیر را

به گزارش قائم آنلاین، فدراسیون فوتبال درباره اظهارنظر رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک مبنی بر این که “کمیته ملی المپیک نباید از اساس‌نامه فدراسیون فوتبال حذف می‌شد و حالا باید این اساس‌نامه با افزودن کمیته ملی المپیک، تغییر کند و رئیس فدراسیون جهانی فوتبال هم با این امر موافقت کرده است، موارد زیر را اعلام کرد:

۱_کمیته ملی المپیک به موجب اساسنامه قدیمی فدراسیون هم عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال نبوده است. بنابراین طرح این موضوع که کمیته ملی المپیک از عضویت مجمع عمومی خارج شده است از اساس اشتباه است و این کمیته اصولا عضو مجمع عمومی نبوده که متعاقبا از عضویت خارج شده باشد.

۲_آنچه فیفا در نامه مورخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۰ به کمیته ملی المپیک پاسخ داده با آنچه در رسانه ها مطرح شده متفاوت است. فیفا در پاسخ به درخواست کمیته ملی المپیک عنوان کرده که فدراسیون فوتبال ایران می تواند ناظرانی را بدون حق رای و بدون حق اظهارنظر به مجمع عمومی دعوت کند.

۳_آنچه مشخص است فدراسیون فوتبال هیچگونه الزام و تکلیفی در این باره ندارد و آنچه فیفا پاسخ داده صرفا اشاره به اختیاری است که مجمع عمومی فدراسیون براساس اساسنامه دارا می باشد و مستلزم طی مراحل قانونی و تشریفات مقرر در اساسنامه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 4 =