کد خبر : 249219
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
-

حاجیان: هدف شیمیدر فینال است

حاجیان: هدف شیمیدر فینال است

به گزارش قائم آنلاین، وحید حاجیان در گفت‌وگو ، درباره شرایط تیم بسکتبال شیمیدر قم تا پایان هفته ششم لیگ برتر، توضیح داد: خدا را شکر شرایط تیم ما تا به اینجای کار خوب بوده است. با وجود وقفه‌ تقریبا ۳۰ روزه‌ای که بخاطر برگزاری اردوهای تیم ملی و تعطیلی لیگ رخ داد، رفته رفته

به گزارش قائم آنلاین، وحید حاجیان در گفت‌وگو ، درباره شرایط تیم بسکتبال شیمیدر قم تا پایان هفته ششم لیگ برتر، توضیح داد: خدا را شکر شرایط تیم ما تا به اینجای کار خوب بوده است. با وجود وقفه‌ تقریبا ۳۰ روزه‌ای که بخاطر برگزاری اردوهای تیم ملی و تعطیلی لیگ رخ داد، رفته رفته شرایط تیم در حال خوب شدن است. به هر حال بازیکنان با تمرینات بدون مسابقه میانه خوبی ندارند و با قرار گرفتن در کوران مسابقات سریع‌تر به اوج آمادگی می‌رسند. خوشبختانه شرایط ما هم در حال حاضر خوب است و با تمریناتی که داشته‌ایم تیم یکدستی داریم. هرچه جلوتر برویم به نظرم بهتر خواهیم شد.

بازیکن شیمیدر قم درباره هدفگذاری این تیم برای فصل جاری لیگ برتر نیز گفت: هدف مجموعه شیمیدر کسب بهترین نتایج در طول بازی‌ها و پایان فصل است. در واقع هدف تیم رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی است. همه اعضای تیم و بازیکنان به دنبال این هستیم که در گروه بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذاریم تا در دور بعد کار راحت‌تری داشته باشیم. به هر حال گروه دیگر هم تیم‌های خوبی دارد (فصل جاری لیگ برتر بسکتبال در دو گروه ۸ تیمی برگزار می‌شود) و برای ما مهم است که در دور بعد بازی راحت‌تری انجام دهیم.

او در مورد کیفیت لیگ امسال نیز گفت: تقریبا می‌شود گفت بجز چند تیم که جوان هستند و در ترکیب خود بازیکن سرباز دارند، بقیه تیم‌ها از نظر قدرت یکسان بوده و تفاوت خیلی زیادی ندارند. شاید نهایتا ۱۰ درصد باهم تفاوت داشته باشند، واقعا کار برای هر تیمی سخت است. ما نیز بازی به بازی پیش می‌رویم و اصلا کاری با بازی‌های جلوتر نداریم، تمرکز داریم اما هدف اصلی ما همان بازی است که پیش رو است. می‌خواهیم در دور گروهی بهترین نتیجه را کسب کنیم تا در پلی‌آف راحت‌تر باشیم.

حاجیان در مورد افزایش تعداد تیم‌های لیگ و پایین آمدن جذابیت مسابقات نیز گفت: به نظر من کرونا باعث شد که این شرایط ایجاد شود. مخالف این نیستم که جذابیت بازی‌ها پایین آمده است و نمی‌خواهم از کسی هم تعریف کنم، اما فدراسیون در این شرایط سخت اقتصادی تصمیم درستی گرفت. یکسری تیم‌ها می‌خواستند در بسکتبال هزینه کنند و فدراسیون هم این هدف را داشت که نیروی انسانی بیشتری وارد بسکتبال شوند، بخاطر این موضوع بود که تعداد تیم‌ها بالا رفت، وگرنه می‌شد با هفت یا هشت تیم لیگ با کیفیت‌تری را برگزار کرد.

او تاکید کرد: از نظر من این موضوع تصمیم درستی بود که فدراسیون‌ گرفت. به هر حال در این شرایط و اوضاع اقتصادی سخت، اگر این تیم‌ها بیرون بودند هم آن‌ها و هم فدراسیون متضرر می‌شدند. به نظرم با تداوم بازی‌ها می‌شود لیگ را به سطوح بالاتری از نظر فنی رساند.

بازیکن تیم شیمیدر در پاسخ به این سوال که آیا با این شیوه برگزاری بازی‌ها موافق است؟ توضیح داد: واقعیت این است که کار سختی داریم و احتمال آسیب دیدگی هم در این شیوه بالا می‌رود. تیم‌ها و خصوصا بازیکنانی که زمان بیشتری بازی‌ می‌کنند خیلی‌ باید مراقب باشند تا مصدوم نشوند. شاید سال‌های گذشته هم در مرحله پلی‌آف فشردگی بازی‌ها همینطور بود، اما فقط همان مرحله فشرده بود. الان از ابتدای فصل مسابقات فشرده هستند. به نظرم می‌شد جوری برنامه‌ریزی کرد که مسابقات تا این اندازه فشرده نباشند، اما به نظر می‌رسد که در شرایط فعلی بهترین روش همین نوع برگزاری بوده است.

حاجیان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود تا به اینجای فصل جاری رضایت دارد؟ اظهار کرد: خدا را شکر عملکرد و شرایط من بد نبوده‌ است، همه تلاشم را می‌کنم که تیم نتیجه بگیرد. تیم ما تا به اینجا خوب کار کرده و من هم خوشحالم که سهم کوچکی در این موفقیت‌ها دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 5 =