کد خبر : 249112
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۹:۲۰
-

الفیاض خطاب به المهندس و سردار سلیمانی: حشد شعبی سست و ضعیف نشده است

الفیاض خطاب به المهندس و سردار سلیمانی: حشد شعبی سست و ضعیف نشده است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه المیادین، فالح فیاض، رئیس سازمان حشد شعبی خطاب به دو فرمانده شهید یعنی شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، نائب رئیس سازمان حشد شعبی گفت: راه جهاد و فداکاری همچنان طولانی است. الفیاض خطاب به دو شهید گفت، بعد از این سفر جاودانه در مسیر جهاد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه المیادین، فالح فیاض، رئیس سازمان حشد شعبی خطاب به دو فرمانده شهید یعنی شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، نائب رئیس سازمان حشد شعبی گفت: راه جهاد و فداکاری همچنان طولانی است.

الفیاض خطاب به دو شهید گفت، بعد از این سفر جاودانه در مسیر جهاد و عزت جز شهادت چیزی لایق شما نبود و این آرزو و رویایی بود که شما از ابتدای مسیر و پیمان با خود داشتید و بعد از هر نبردی که زنده می‌ماندید اشک می‌ریختید که چرا هنوز زنده‌اید و شوق و علاقه شما به دیدار امام حسین (ع) و دوستان شهیدتان لحظه‌ای متوقف نمی‌شد.

او ادامه داد: چه معنویت عظیمی و چه شموخ و بلندی را آرزو می‌کردید و خداوند تنها این شهادت را به برگزیدگان بندگانش نصیب می‌کند.

فیاض بار دیگر تاکید کرد، حشد شعبی همچنان در اوج است و ضعیف نشده و در اوج آمادگی است و خون شما کابوسی برهم زننده خواب‌ قاتلان جنایتکار شما خواهد بود. این عرش‌های سست استبداد فروخواهند ریخت.

او همچنین تاکید کرد، حشد شعبی همانطور که شما آن را وجدان ملت و ندای مرجعیت توصیف کردید مردانی ثابت قدم و با همت دارد که از مهندس و سردار سلیمانی الهام می‌گیرند.

الفیاض ادامه داد: ما بار دیگر با مرجعیت و شهدای بزرگوارمان و فرماندهان پیروزی و ملت صبور خود عهد می‌بندیم که در مسیر سخت قدم برداریم و هرگز آنها را تنها نخواهیم گذاشت و خداوند یاری کننده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =