کد خبر : 249036
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
-

نارضایتی اصناف ساری از محدودیت‌های جدید

نارضایتی اصناف ساری از محدودیت‌های جدید

به گزارش قائم آنلاین،  در پی اعمال محدودیت‌های جدید در ۴ شهر ساری، رامسر، سوادکوه شمالی و ساری از امروز در مازندران، پیش ازظهر امروز، کسبه و بازاریان ساری با حضور در مقابل فرمانداری این شهر، مراتب گلایه و نارضایتی خود را اعلام کردند. بر اساس این گزارش، بیش از ۱۰۰ نفر از کسبه صنوف

به گزارش قائم آنلاین،  در پی اعمال محدودیت‌های جدید در ۴ شهر ساری، رامسر، سوادکوه شمالی و ساری از امروز در مازندران، پیش ازظهر امروز، کسبه و بازاریان ساری با حضور در مقابل فرمانداری این شهر، مراتب گلایه و نارضایتی خود را اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، بیش از ۱۰۰ نفر از کسبه صنوف سطح دو نظیر اتحادیه‌های کیف‌وکفش، موبایل، پوشاک، رایانه، خرازی، لوازم آرایشی، بهداشتی، لوازم خانگی، بزازان و سایر صنوف مشمول با حضور در مقابل فرمانداری خواستار لغو و یا تعدیل محدودیت‌ها شدند.

فعالین این صنوف که غالبا مستاجر هستند از ابتدای شیوع کرونا تاکنون جدا از خسارت‌های کسبی با مشکلات فراوان مالی در پرداخت حق بیمه و اجاره‌بها مواجه شدند که حالا با ادامه این محدودیت‌ها، کاسه صبرشان لبریز شده است.

در ادامه نمایندگان کسبه، اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف با حضور در دفتر فرماندار به گفت و گو پرداختند و موضوع حل‌وفصل شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این دیدار، روسای اتحادیه با طرح پیشنهاداتی در ایام اعمال محدودیت‌ها خواستار فعالیت کشیکی و یا همان تعیین ساعات کاری صبح و عصر برای صنوف شدند تا ضمن اعمال محدودیت، کسبه نیز کرکره‌های خود را در ساعاتی از روز بالا بدهند.

ناصر گلزاده رئیس اتحادیه صنف کیف‌وکفش مرکز مازندران در این باره به خبرنگار ما گفت: تنی چند از هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی سطح دو جهت مذاکره با فرماندار و ارائه پیشنهادات در راستای پیگیری مطالبات صنوف در محل فرمانداری حاضر شدیم و خواستار از سرگیری فعالیت کسبی خود شدند.

وی افزود: در حال رایزنی با فرماندار ساری هستیم تا مساعدتی شود تا صنوف مشمول به طور محدود هم که شده به نوبت واحدهای صنفی خود را باز کنند.

رئیس اتحادیه صنف کیف‌وکفش مرکز مازندران خاطرنشان کرد: طی سال جاری، واحدهای صنفی متحمل خسارت‌های سنگینی شده‌اند و واقعا روزگار برای کسبه به سختی سپری می‌شود.

عباس رمدانی عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ساری نیز در این باره گفت: امروز کسبه موارد و مطالبات خود را مطرح کردند.

وی افزود: بنا شده است تا طی جلسه‌ای با حضور فرماندار، اتاق اصناف و سازمان صمت، موارد و خواسته ها اعلام شود و پیشنهادات جهت بررسی به مسئولان اعلام شود تا گشایشی در کار کسبه حاصل شود.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ساری اذعان کرد: کسبه خواستار فعالیت کشیکی هستند و معتقدند ما ضمن رعایت پروتکل‌ها و همراهی در اعمال محدودیت‌ها، خواستار فعالیت کشیکی جهت پرداخت هزینه‌های جاری خود هستیم.

رمدانی متذکر شد: از بدو شیوع کرونا تاکنون، اصناف استان مشارکت و همراهی بسیار چشمگیر و مطلوبی با ستاد کرونا داشتند و واقعا بیشترین خسارات را طی این ایام متحمل شده‌اند.

گفتنی است از صبح امروز محدودیت‌های جدید در ۴ شهر قرمز مازندران اجرا شد و بسیاری از واحدهای صنفی مشمول سطح دو، تا پایان وضعیت قرمز کرونایی در این شهرها، مجاز به فعالیت نیستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 1 =