کد خبر : 248910
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
-

مشاور روحانی: آیت‌الله مصباح یزدی صاحب‌نظری صریح‌اللهجه بود

مشاور روحانی: آیت‌الله مصباح یزدی صاحب‌نظری صریح‌اللهجه بود

به گزارش قائم آنلاین، حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی فیلسوفی متأله، استادی مسلم و مربی اخلاقی صاحب‌سبک بود. در دفاع کلامی از دیدگاه‌های سیاسی خود درباره فلسفه حکومت اسلامی و تقابل آن با جمهوریت صاحب‌نظری صریح‌اللهجه بود. او در میان بنیانگذاران موسسات حوزوی، مدیری خطرپذیر،

به گزارش قائم آنلاین، حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی فیلسوفی متأله، استادی مسلم و مربی اخلاقی صاحب‌سبک بود. در دفاع کلامی از دیدگاه‌های سیاسی خود درباره فلسفه حکومت اسلامی و تقابل آن با جمهوریت صاحب‌نظری صریح‌اللهجه بود. او در میان بنیانگذاران موسسات حوزوی، مدیری خطرپذیر، آینده‌نگر و نوآور بود.»

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی از روز شنبه (۶ دی ماه) به علت وخامت بیشتر بیماری گوارشی در بیمارستانی در تهران بستری شده بود که عصر امروز در سن ۸۵ سالگی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

از جمله فعالیت‌های سیاسی او می‌توان به نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری، عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره کرد. آیت‌الله مصباح یزدی همچنین به عنوان رهبر فکری جبهه پایداری نیز شناخته می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 11 =