کد خبر : 248902
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
-

محدودیت‌های جدید از فردا اعمال می‌شود

محدودیت‌های جدید از فردا اعمال می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، عباسعلی رضایی در گفت‌وگو ، در خصوص آغاز محدودیت‌های جدید در شهرهای قرمز استان و از جمله تعطیلی بازار در این شهرها، اظهار کرد: محدودیت‌ها از روز شنبه در شهرهای قرمز اعمال می‌شود. وی افزود: به طور کلی، بررسی همه شهرها، هفتگی بازنگری می‌شود و در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌شود. فرماندار

به گزارش قائم آنلاین، عباسعلی رضایی در گفت‌وگو ، در خصوص آغاز محدودیت‌های جدید در شهرهای قرمز استان و از جمله تعطیلی بازار در این شهرها، اظهار کرد: محدودیت‌ها از روز شنبه در شهرهای قرمز اعمال می‌شود.

وی افزود: به طور کلی، بررسی همه شهرها، هفتگی بازنگری می‌شود و در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار مرکز مازندران خاطرنشان کرد: بیشترین علت ابتلا به کرونا در استان به دورهمی‌ها بر می‌گردد و تقریبا ۴۱ درصد مبتلایان استان به دلیل رفت‌وآمدهای فامیلی اتفاق می‌افتد.

رضایی گفت: این در حالی است که ۲۰ درصد به دلیل خرید و ۱۸ درصد به دلیل مراجعه به دستگاه‌های اداری است و آنچه باید سختگیرانه‌تر گرفت پرهیز از دورهمی است نه تعطیلی بازار و اگر مردم رعایت کنند، شاهد تعطیلی بازار نخواهیم بود.

وی درباره احتمال تعطیلی واحدهای درجه دو، سه و چهار به خبرنگار ما پاسخ داد: تعطیلی واحدهای صنفی سطح ۳ و ۴ قطعی و صددرصد است؛ اما به احتمال کمتری واحدهای سطح دو نیز تعطیل خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 10 =