کد خبر : 248865
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
-

عمده‌غیاثی: ۷ کرونایی تیم ما بهبود یافته‌اند

عمده‌غیاثی: ۷ کرونایی تیم ما بهبود یافته‌اند

به گزارش قائم آنلاین، محمد عمده‌غیاثی سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل شاگردانش مقابل شهرداری قزوین، گفت: با توجه به اینکه شهرداری قزوین نخستین بازی خود در دور برگشت را انجام می‌داد و بازیکنان جدیدی در ترکیب خود داشت، شناخت کاملی نسبت به نحوه بازی آن‌ها نداشتیم. با این حال خدا را

به گزارش قائم آنلاین، محمد عمده‌غیاثی سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل شاگردانش مقابل شهرداری قزوین، گفت: با توجه به اینکه شهرداری قزوین نخستین بازی خود در دور برگشت را انجام می‌داد و بازیکنان جدیدی در ترکیب خود داشت، شناخت کاملی نسبت به نحوه بازی آن‌ها نداشتیم. با این حال خدا را شکر توانستیم در طول بازی مسلط کار کنیم.

او افزود: با توجه به اینکه تیم شهرداری قزوین از بازیکنان خارجی خوبی در این دیدار بهره می‌برد، قطعاً در ادامه فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی شهداب در مورد پیوستن زرینی به ترکیب این تیم در نیم فصل دوم، توضیح داد: قطعاً او یکی از بازیکنان باکیفیت والیبال ایران است که به تازگی به تیم ما اضافه شده است. او می‌تواند به تیم ما کمک کند.

او درباره کرونایی‌های تیم شهداب نیز گفت: ۹ بازیکن ما به کرونا مبتلا شده بودند که خوشبختانه ۷ نفر از آن‌ها بهبود یافته‌اند. دو بازیکن دیگر ما نیز به زودی آماده همراهی تیم می‌شوند که روند ما را بهتر خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + چهار =