کد خبر : 248814
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
-

زیاد نخاله: حاج قاسم می‌گفت که هیچ چیز غیرممکن نیست

زیاد نخاله: حاج قاسم می‌گفت که هیچ چیز غیرممکن نیست

به گزارش قائم آنلاین، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با شبکه المیادین گفت: حاج قاسم یک شخصیت متمایز نظامی بود و تجربه زیادی در این زمینه داشت، او یک فرمانده متمایز بود. نخاله در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: حاج قاسم شخصیتی است که مرز معجزات را نمی شناسد

به گزارش قائم آنلاین، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با شبکه المیادین گفت: حاج قاسم یک شخصیت متمایز نظامی بود و تجربه زیادی در این زمینه داشت، او یک فرمانده متمایز بود.

نخاله در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: حاج قاسم شخصیتی است که مرز معجزات را نمی شناسد و می گوید که هیچ چیز غیرممکن نیست. او ایده آموزش رزمندگانی از غزه برای ساخت موشک های دور برد را مطرح کرد و این یک دستاورد بزرگ است.

دبیرکل جنبش جهاد گفت: اسرائیل و برخی دستگاه های اطلاعاتی عربی پیگیر مساله آموزش یگان ها و به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با این امر بودند. حاج قاسم حتی به غذای رزمندگان در دوره های آموزشی اهمیت می داد و در برخی سفرهای خصوصی با آن ها غذا می خورد. او در سطح انسانی یک شخصیت متمایزی بود. در طول زندگی ام فرمانده ای در این موقعیت ندیده بودم که حتی به جزئیات کوچک اهمیت دهد.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم به تمام رزمندگان عشق می ورزید و از خود فلسطینی ها فلسطینی تر بود. او زمانی که رمضان شلح به کما رفته بود حداقل ۴الی ۵ بار به عیادت او رفت، اوحدود یک ساعت در کنار سر رمضان شلح قرآن می خواند.

زیاد نخاله گفت: من به خانه حاج قاسم در ایران رفته ام، او منزل بسیار متواضعی دارد ، حاج قاسم پیراهن عماد مغنیه که در آن ضربه خورد را در یک قاب در خانه اش نگهداری می کند. او می گوید تمام جنگ های ما به خاطر فلسطین و قدس است، او با تمام گروه های فلسطینی بدون استثنا روابط خوبی دارد.

وی در ادامه گفت: صدها رزمنده در نوار غزه حاج قاسم را از نزدیک می شناسند و با او دیدار کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − سه =