کد خبر : 248871
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
-

تاریخ برگزاری “هشتمین سمینار آنالیز عددی و کاربردهای آن”

تاریخ برگزاری “هشتمین سمینار آنالیز عددی و کاربردهای آن”

به گزارش قائم آنلاین، این سمینار که هر دو سال یک بار در یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، پیشتر قرار بود در ۷ و ۸ خرداد ماه ۱۳۹۹ در دانشگاه کردستان برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. اکنون براساس تصمیم کمیته‌ی برگزاری و موافقت انجمن ریاضی ایران مقرر شده

به گزارش قائم آنلاین، این سمینار که هر دو سال یک بار در یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، پیشتر قرار بود در ۷ و ۸ خرداد ماه ۱۳۹۹ در دانشگاه کردستان برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

اکنون براساس تصمیم کمیته‌ی برگزاری و موافقت انجمن ریاضی ایران مقرر شده است این سمینار در تاریخ‌های ۱۷ الی ۲۰ فروردین ماه بصورت آنلاین برگزار شود.

بنا بر اعلام انجمن ریاضی ایران، کمیته علمی سمینار از کلیه پژوهشگران، صاحبنظران، متخصصین و علاقه‌مندان دعوت می‌کند مقالات و آخرین یافته‌های علمی خود را در زمینه ‌محورهای سمینار از طریق وب سایت سمینار ارسال کنند.

علاقمندان تا ۲۰ بهمن ماه فرصت دارند مقالات خود را به این سمینار ارسال کنند. نتایج داوری این مقالات ۱۴ اسفند ماه اعلام می‌شود و آخرین مهلت ثبت‌نام در این سمینار ۲۸ اسفند ماه سال جاری است.

آدرس اینترنتی سمینار، https://conf.uok.ac.ir/sna2020 است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − دو =