کد خبر : 248802
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
-

اولین قهرمانی بعد از فرگوسن بالاخره محقق می‌شود؟

اولین قهرمانی بعد از فرگوسن بالاخره محقق می‌شود؟

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، یونایتد فصل را خوب شروع نکرد و در پایین جدول قرار داشت و فشارها روی اوله گنار سولسشایر زیاد شده بود و حذف از لیگ قهرمانان اروپا نیز ناراحتی هواداران یونایتد را دو چندان کرد. حالا یونایتد به خود آمده و برتری برابر ولورهمپتون باعث شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی میل، یونایتد فصل را خوب شروع نکرد و در پایین جدول قرار داشت و فشارها روی اوله گنار سولسشایر زیاد شده بود و حذف از لیگ قهرمانان اروپا نیز ناراحتی هواداران یونایتد را دو چندان کرد. حالا یونایتد به خود آمده و برتری برابر ولورهمپتون باعث شد تا این تیم خود را به عنوان مدعی نشان دهد.

یونایتد امشب جمعه باید در لیگ برتر به دیدار استون ویلا برود و برتری در این دیدار باعث می‌شود این تیم هم امتیاز با لیورپول در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد. اتفاقی که بعد از دوران آلکس فرگوسن هرگز رخ نداد که در این مقطع از فصل یونایتد صدر جدول را در اختیار داشته باشد.

در زمان حضور مورینیو، یونایتد نایب قهرمان لیگ برتر شد و فاصله زیادی با منچسترسیتی داشت و حالا اوله گنار سولسشایر تیم خود را بهبود ببخشیده و این تیم در قواره یک تیم مدعی قهرمانی است.

آمادگی بازیکنانی چون برونو فرناندس، مارکوس راشفورد و هری مگوایر به شیاطین سرخ کمک کرده تا با بردهای اقتصادی مدعی قهرمانی در لیگ برتر شوند. در فصل عجیب لیگ برتر که تیم مدعی قهرمانی وجود ندارد و اکثر تیم‌ها برابر هستند، یونایتد می‌تواند بعد از مدت‌ها اولین قهرمانی لیگ برتر بعد از رفتن سر آلکس فرگوسن را تجربه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =