کد خبر : 248694
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
-

پسر مبلغ عربستانی: پدرم در زندان خود در معرض قتل خاموش است

پسر مبلغ عربستانی: پدرم در زندان خود در معرض قتل خاموش است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، عبدالله العوده، فرزند سلمان العوده، مبلغ محبوس عربستانی توییت کرد: تعمدی از سوی مسؤولان عربستانی برای دور کردن پدرم از نظرها وجود دارد و تماس‌ها و ملاقات‌های او به طور کامل ممنوع شده‌اند، آخرین باری که او دیده شد اواسط نوامبر گذشته در یکی از

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، عبدالله العوده، فرزند سلمان العوده، مبلغ محبوس عربستانی توییت کرد: تعمدی از سوی مسؤولان عربستانی برای دور کردن پدرم از نظرها وجود دارد و تماس‌ها و ملاقات‌های او به طور کامل ممنوع شده‌اند، آخرین باری که او دیده شد اواسط نوامبر گذشته در یکی از جلسه‌های دادگاهش بود.

عبدالله العوده افزود: خانواده العوده معتقدند او در طول روند محاکمه لاغرتر، ضعیف‌تر و پریشان‌تر شد و همین نشان می‌دهد که او در داخل زندان در معرض قتل خاموش قرار دارد.

او در ادامه توییت کرد: وضعیت جسمانی پدرم در وخامتی مستمر است و او از اهمال پزشکی شدید رنج می‌برد و مسؤولان عربستان مسؤول جان او هستند.

پسر این مبلغ محبوس عربستانی سوم دسامبر توییت کرده بود: پدرم تقریبا نیمی از بینایی و نیز نیمی از شنوایی خود را در زندان از دست داده است.

مسؤولان ریاض سپتامبر ۲۰۱۷ برخی مبلغان و فعالان از جمله سلمان العوده، عوض القرنی و علی العمری را به اتهام تروریسم و توطئه علیه کشور بازداشت کردند، در مقابل برخی چهره‌ها و نهادهای بین‌المللی و اسلامی آزادی آنها را خواستار شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 1 =