کد خبر : 248608
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
-

قدرت و نفوذ مردمی سردار سلیمانی، پاسخی به جنایت ترامپ است

قدرت و نفوذ مردمی سردار سلیمانی، پاسخی به جنایت ترامپ است

به گزارش قائم آنلاین، سید کمال خرازی درباره پاسخ ایران به اقدامی که آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی انجام داد، گفت: قطعا این مساله هدف راهبردی برای کشور است و تا به حال نیز اقداماتی انجام شده است و به این معنا نیست که اقدامات ادامه پیدا نخواهد کرد و سیلی های محکم

به گزارش قائم آنلاین، سید کمال خرازی درباره پاسخ ایران به اقدامی که آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی انجام داد، گفت: قطعا این مساله هدف راهبردی برای کشور است و تا به حال نیز اقداماتی انجام شده است و به این معنا نیست که اقدامات ادامه پیدا نخواهد کرد و سیلی های محکم تری زده نخواهد شد.

وی تصریح کرد: اما نباید در این زمینه شتابزدگی نشان داد و یا احساسی برخورد کرد، بایستی دید چه اقدامی که در زمان مناسب و به طوری که تاثیر گذار باشد انجام داد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی همچنین بیان کرد: از جهت نشان دادن قدرت و نفوذ مردمی ایشان و تاثیری که شهادت ایشان بر مردم داشت و مراسم تشییع وی این مساله را نشان داد، این سیلی و پاسخی به جنایت ترامپ در به شهادت رساندن ایشان است.

خرازی خاطرنشان کرد: اگر هدف ترامپ این بود که با ترور و شهادت سردار سلیمانی پشت ما را خالی کند، دید که تمام مردم پشت شهید سلیمانی و فکر او هستند، پشت امنیتی که شهید سلیمانی برای کشور ایجاد کرد.

وی افزود: این خود پاسخ و پیام بسیار مهمی است و به شکل های مختلف باید این پیام را داد و عمل‌ کرد و آن چنان که شایسته این شهید بزرگوار است حق مطلب ادا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 7 =