کد خبر : 248583
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
-

عربستان مخالفت خود را با مداخلات در امور قضایی‌اش اعلام کرد

عربستان مخالفت خود را با مداخلات در امور قضایی‌اش اعلام کرد

به گزارش قائم آنلاین، عبدالعزیز الواصل، نماینده دائم عربستان در مقر سازمان ملل در ژنو در گفت‌وگو با ندی الناشف، نماینده کمیسیون عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد: عربستان از دستگاه قضایی شفاف و مستقلی برخوردار است و به هیچ وجه نقض استقلال سیستم قضایی‌اش را از سوی هیچ طرفی نمی‌پذیرد. الواصل طبق آنچه

به گزارش قائم آنلاین، عبدالعزیز الواصل، نماینده دائم عربستان در مقر سازمان ملل در ژنو در گفت‌وگو با ندی الناشف، نماینده کمیسیون عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد: عربستان از دستگاه قضایی شفاف و مستقلی برخوردار است و به هیچ وجه نقض استقلال سیستم قضایی‌اش را از سوی هیچ طرفی نمی‌پذیرد.

الواصل طبق آنچه خبرگزاری رسمی کشورش (واس) گزارش کرده، تاکید کرد، عربستان مخالف هر گونه دیکته برای مداخله در امور قضایی این کشور است.

او این گونه ابراز عقیده کرد، کشورش طی سال‌های اخیر گام‌های تاریخی و مهمی در زمینه حقوق زنان و برخورداری آنها از حقوق شان در تمامی زمینه‌ها برداشته و این به دستور ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و با توجه مستقیم محمد بن سلمان ولیعهد او بوده است.

الواصل از کمیسیون عالی حقوق بشر سازمان ملل خواست از سیاسی کردن پرونده‌های حقوق بشری اجتناب کرده و به حاکمیت و استقلال کشورها و احکام سیستم‌های قضایی‌اش احترام بگذارد.

دفتر حقوق بشر سازمان ملل پیش از این نسبت به تصمیمات قضایی عربستان در محکومیت لجین الهذلول فعال حقوق زنان ابراز نگرانی کرده و خواستار آزادی او در اسرع وقت شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =