کد خبر : 248670
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
-

دو انفجار در افغانستان چند کشته و زخمی بر جای گذاشت

دو انفجار در افغانستان چند کشته و زخمی بر جای گذاشت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در جریان انفجار یک بمب کنار جاده‌ای در کابل، پایتخت افغانستان دست‌کم یک غیرنظامی کشته و دو تن دیگر زخمی شدند. “فردوس پارامارز”، سخنگوی پلیس کابل گفت: این رویداد در منطقه “چهل ستون” کابل رخ داد. “فاضل فضلی”، مدیر دفتر امور مشاوره رئیس جمهوری افغانستان تایید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در جریان انفجار یک بمب کنار جاده‌ای در کابل، پایتخت افغانستان دست‌کم یک غیرنظامی کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

“فردوس پارامارز”، سخنگوی پلیس کابل گفت: این رویداد در منطقه “چهل ستون” کابل رخ داد.

“فاضل فضلی”، مدیر دفتر امور مشاوره رئیس جمهوری افغانستان تایید کرد، “جاوید ولی”، یکی از کارمندان دفتر ریاست جمهوری که به عنوان معاون مدیر دفتر امور مشاوره کار می‌کرد در این انفجار زخمی شد و “حاجی بهرام‌الدین”، راننده وی کشته شد.

فضلی گفت: متاسفانه امروز دو تن از همکاران خوبمان هدف یک بمب کنار جاده‌ای قرار گرفتند. حاجی بهرام‌الدین شهید شد و جاوید ولی به شدت زخمی شده است. برای حاجی بهرام‌الدین طلب آمرزش و برای جاوید ولی آرزوی بهبودی هر چه سریع‌تر را دارم.

در همین حال سخنگوی والی ننگرهار امروز اعلام کرد، بمبی که یک خودروی پلیس را هدف گرفته بود در شهر جلال‌آباد منفجر شد که در جریان آن یک غیرنظامی کشته و دو سرباز زخمی شدند.

علی‌رغم مذاکرات صلح کنونی میان نمایندگان دولت کابل و گروه شبه‌نظامی طالبان در دوحه، پایتخت قطر، درگیری‌های خشونت‌آمیز و انفجار بمب‌ها همچنان در افغانستان ادامه دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =