کد خبر : 248620
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
-

احتمال نیروی هوایی رژیم صهیونیستی درباره انجام تمرینات مشترک با نیروی هوایی کشورهای عربی

احتمال نیروی هوایی رژیم صهیونیستی درباره انجام تمرینات مشترک با نیروی هوایی کشورهای عربی

به گزارش قائم آنلاین، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، عمیکام نورکین، فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم مدعی شد: “فرصتی بزرگ و استراتژیک در توافق‌ها با کشورهای حوزه خلیج (فارس) وجود دارد و روزی که شاهد تمرین‌های مشترک نیروهای هوایی “اسرائیل” با نیروی هوایی در منطقه خلیج (فارس) باشیم، دور نیست. نورکین با

به گزارش قائم آنلاین، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، عمیکام نورکین، فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم مدعی شد: “فرصتی بزرگ و استراتژیک در توافق‌ها با کشورهای حوزه خلیج (فارس) وجود دارد و روزی که شاهد تمرین‌های مشترک نیروهای هوایی “اسرائیل” با نیروی هوایی در منطقه خلیج (فارس) باشیم، دور نیست.

نورکین با طرح این ادعا که “این امر ثبات منطقه‌ای را تقویت خواهد کرد”، فاش کرد: چند سال قبل در تمرینی در یونان با حضور نیروی هوایی امارات شرکت کردیم.

صحبت‌های این فرمانده اسرائیلی درباره تمرین‌های مشترک در منطقه خلیج فارس در پی امضای توافق‌های عادی‌سازی با امارات و بحرین در ۱۵ سپتامبر گذشته و در ادامه سودان و مراکش مطرح شدند.

سفارت امارات در آمریکا چهارم دسامبر جاری از موافقت رژیم صهیونیستی با اقدام ابوظبی در خرید به‌روزترین جنگنده اف- ۳۵ آمریکا در ازای تعهد امارات به حفظ برتری نظامی این رژیم طی دهه‌های آتی خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =