کد خبر : 248390
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
-

گانتز: پایان مسیر سیاسی نتانیاهو دستاورد بزرگی خواهد بود

گانتز: پایان مسیر سیاسی نتانیاهو دستاورد بزرگی خواهد بود

به گزارش قائم آنلاین، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و جانشین نخست وزیر این رژیم روز سه‌شنبه گفت که حزب آبی و سفید در انتخابات پیش روی رژیم صهیونیستی شرکت خواهد کرد و وی قصد رهبری این حزب را دارد. پیش از این برخی گمانه‌زنی‌ها وجود داشت که احتمال دارد گانتز پس از دو

به گزارش قائم آنلاین، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و جانشین نخست وزیر این رژیم روز سه‌شنبه گفت که حزب آبی و سفید در انتخابات پیش روی رژیم صهیونیستی شرکت خواهد کرد و وی قصد رهبری این حزب را دارد.

پیش از این برخی گمانه‌زنی‌ها وجود داشت که احتمال دارد گانتز پس از دو سال ماجراجویی سیاسی به دنبال کناره‌گیری از سیاست باشد اما وی امروز تاکید کرد که آماده بازگشت به مسیر کارزار انتخاباتی است.

وی که در پیامی ویدیویی صحبت می‌کرد افزود: «پیش از آنکه وارد کابینه شویم می‌دانستیم نتانیاهو کیست. حتی یک روز هم در کابینه وجود نداشت که نتانیاهو ما را به عنوان شریک در کابینه بنگرد.»

گانتز در ادامه سخنانش گفت: «انتخابات غیرضروری که نتانیاهو با تکبر خود ما را به آن کشاند، آخرین چیزی بود که مردم اسرائیل به آن نیاز داشتند.پایان مسیر سیاسی نتانیاهو دستاورد بزرگی خواهد بود.»

رهبر حزب آبی و سفید اضافه کرد: «من به نتانیاهو اعتقادی ندارم اما برای مصلحت کابینه حاضر به همکاری با وی شدم. به عبارتی دیگر وی مسیر فریبکاری و نه احترام به توافقات را انتخاب کرد حال آنکه زندگی میلیون‌ها آدم را رها کرد.»

وی افزود: «ما تا زمان انتخابات به محافظت از کابینه از داخل ادامه خواهیم داد و پس از آن یک اتحاد و مشارکت وجود خواهد داشت.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «در انتخابات بعدی، یک حزب بازنده خواهد بود و احزاب زیادی پیروز خواهند شد و ائتلاف میان آنها کابینه را تشکیل خواهد داد.»

چند روز پیش کنست  (پارلمان رژیم صهیونیستی) لایحه‌ای را که خواستار تعویق ضرب‌الاجل تصویب بودجه بود را به تصویب نرساند تا فلسطین اشغالی آماده برگزاری انتخابات سراسری برای چهارمین بار شود.

نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی با ۴۹ رأی مخالف و ۴۷ رأی موافق این طرح را رد کردند تا بیست و سومین دوره پارلمان رژیم صهیونیستی منحل و فلسطین اشغالی آماده برگزاری چهارمین دور انتخابات در روز ۲۳ مارس شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 2 =