کد خبر : 248464
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
-

وحدت مردم حول ولایت و رهبری فتنه‌ها را خنثی می‌کند

وحدت مردم حول ولایت و رهبری فتنه‌ها را خنثی می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، علی کریمی‌فیروزجایی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به سالروز حماسه نهم دی ماه افزود: نهم دی‌ماه دستان یاریگر الهی را برای استمرار انقلاب اسلامی نشان داد. وی با تاکید بر نقش آفرینی مردم در عرصه های پیشتازانه انقلاب گفت: حضور مردم به‌عنوان عمق استراتژیک نظام باطل‌السحر توطئه‌های

به گزارش قائم آنلاین، علی کریمی‌فیروزجایی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به سالروز حماسه نهم دی ماه افزود: نهم دی‌ماه دستان یاریگر الهی را برای استمرار انقلاب اسلامی نشان داد.

وی با تاکید بر نقش آفرینی مردم در عرصه های پیشتازانه انقلاب گفت: حضور مردم به‌عنوان عمق استراتژیک نظام باطل‌السحر توطئه‌های انقلاب اسلامی است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران گرامیداشت دائمی حماسه نهم دی‌ماه را ضروری دانست و افزود: تبیین چرایی حضور شورانگیز مردم در خلق حماسه نهم دیماه سال ۸۸ رسالت خطیر رسانه‌های جریان انقلاب به شمار می‌رود.

کریمی‌فیروزجایی هوشمندی و بصیرت مثال‌زدنی مردم ایران اسلامی را یادآورشد و افزود: مادامی که ایستادگی و مقاومت مردم حول محور حبل‌المتین انقلاب یعنی ولایت فقیه تداوم دارد، استکبار و دنباله‌های آن در اجرای طرح‌های براندازی علیه کشورمان ناکام خواهند ماند.

وی آشوب‌های خیابانی سال ۸۸ را طراحی استکباری علیه کلیت انقلاب خواند و افزود: حمایت همزمان آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا از آشوب‌گران خیابانی بیانگر آبشخور واحد کانون فتنه گران بود.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور نقش رهبر معظم انقلاب در خاموش کردن آتش فتنه ۸۸ را کلیدی دانست و افزود: رهبری با بصیرت افزایی و حضور در میدان یک تنه در مقابل فتنه انگیزان و حامیان بیرونی آنان ایستاد و از حقانیت انقلاب دفاع کرد.

کریمی حوادث ناگوار فتنه سال ۸۸ را فراموش نشدنی و بازخوانی آن را ضروری خواند و افزود: تقلیل واقعه سال ۸۸ به اختلاف سلیقه از سوی حامیان داخلی و خارجی سران فتنه جفا به انقلاب و مردم کشورمان است.

وی تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی مردم حول ولایت و رهبری مانع تکرار فتنه ۸۸ خواهد بود.

دبیر هیأت رئیسه مجلس قانون را فصل‌الخطاب گروه‌های سیاسی در فرآیند تحولات داخلی عنوان و خاطرنشان کرد: عدم تمکین سران فتنه و حامیان آنها به رویه‌های قانونی در سال ۸۸ جای تامل فراوان دارد.

نماینده مردم بابل با تاکید بر نقش ممتاز جوانان انقلابی در استمرار تلاش‌های وحدت‌آفرین گفت: باید با تعمیق مسائل سیاسی و فرهنگی و اعتلای فعالیت‌های ثمربخش در حوزه اقتصاد مقاومتی، استحکام پایه‌های عزت و اقتدار ایران اسلامی را تقویت کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + یازده =