کد خبر : 248296
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۸:۴۰
-

برگزاری ششمین نمایشگاه گلچین پروژه‌های علمی کاربردی مقطع کارشناسی

برگزاری ششمین نمایشگاه گلچین پروژه‌های علمی کاربردی مقطع کارشناسی

به گزارش قائم آنلاین، این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار گردید اما با استقبال قابل توجه دانشجویان همراه بود. کمیته علمی منتخب از اساتید دانشکده‌های برق و کامپیوتر مسئولیت داوری فیلم‌های ارسالی از سوی دانشجویان را بر عهده داشتند و ۱۸ پروژه علمی-کاربردی از میان پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی توسط داوران

به گزارش قائم آنلاین، این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار گردید اما با استقبال قابل توجه دانشجویان همراه بود.

کمیته علمی منتخب از اساتید دانشکده‌های برق و کامپیوتر مسئولیت داوری فیلم‌های ارسالی از سوی دانشجویان را بر عهده داشتند و ۱۸ پروژه علمی-کاربردی از میان پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی توسط داوران انتخاب گردید.

معیار انتخاب پروژه‌ها به عواملی چون ساخت یک محصول، پیاده‌سازی یک سیستم و شیوه ارائه آن بستگی داشت.

تمامی پایان‌نامه‌های ارائه شده توسط شرکت‌کنندگان در سایت آپارات به نشانی https://www.aparat.com/playlist/۶۸۳۳۳۹ بارگذاری گردید.

اختتامیه این نمایشگاه در تاریخ ۸ دی ماه برگزار شد و به پروژه‌های اول و دوم به انتخاب اساتید جوایز نقدی اهدا گردید و همچنین به ارائه‌هایی که بیشترین بازدید و پسند را داشتند نیز جوایز نقدی تعلق گرفت. به‌ تمامی ارائه‌کنندگان نیز لوح تقدیر و هدایایی به‌رسم یادبود اعطا شد.

انجام پروژه‌های عملی –کاربردی توسط دانشجویان به دلیل ترکیب آموخته‌های آنان از کلاس‌های درس دانشگاه با تجارب آزمایشگاهی و دست‌یابی به تلفیق مطلوبی از علم و مهارت برای ورود به عرصه‌های کار و تولید بسیار حائز اهمیت است و این نمایشگاه از سال ۱۳۹۴ هر ساله به مناسبت هفته پژوهش با هدف توسعه و رشد فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه و مرتبط با نیازها و اولویت‌های کشورمان برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 2 =