کد خبر : 248495
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
-

برتری دو گله استقلال مقابل گل‌گهر در نیمه اول

برتری دو گله استقلال مقابل گل‌گهر در نیمه اول

به گزارش قائم آنلاین، در جریان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم گل‌گهر سیرجان و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با پیروزی دو بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید. آغاز بازی با محک بازیکنان دو تیم در میانه میدان همراه بود اما چند اتفاق باعث شد روند

به گزارش قائم آنلاین، در جریان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم گل‌گهر سیرجان و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با پیروزی دو بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

آغاز بازی با محک بازیکنان دو تیم در میانه میدان همراه بود اما چند اتفاق باعث شد روند بازی به کلی تغییر کند. اشتباه علیرضا حقیقی در دقیقه ۵ در محوطه جریمه گل‌گهر باعث شد تا یک پنالتی نصیب استقلال شود و وریا غفوری موفق شد از روی نقطه پنالتی اولین گل استقلال را به ثمر برساند.

بعد از این گل جریان بازی تغییر کرد و گل‌گهر به خاطر گل اول، متزلزل عمل کرد و این مساله باعث شد تا در دقیقه ۱۴ یک گل دیگر به نام تیم فوتبال استقلال ثبت شود. وریا غفوری با نفوذ به محوطه جریمه گل‌گهر با پاس خود، مهدی قایدی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن موفق شد گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر برساند.

آبی‌پوشان پس از این گل، شکل بهتری به خود گرفتند و توانستند بازی را مدیریت کنند و گل‌گهری‌ها سعی داشت در چند موقعیت نصفه و نیمه گل‌های خورده را جبران کند اما نتوانست کاری از پیش ببرد.

در دقیقه ۲۳، قایدی در محوطه جریمه حریف بازهم فرصت به ثمر رساندن گل سوم را داشت اما شوت این بازیکن را علیرضا حقیقی دفع کرد.

استقلال در دقیقه ۲۶ روی اشتباه دوباره علیرضا حقیقی در محوطه جریمه گل‌گهر، برای بار دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد که وریا غفوری این ضربه را با اختلاف به بالای دروازه حقیقی فرستاد.

گل‌گهر در ادامه بازهم خواست با جلو آمدن به نیمه زمین حریف، گل‌های خورده را جبران کند. سعید صادقی در دقیقه ۳۶ شوتی روانه دروازه حریف کرد که شوت او را مظاهری به بیرون فرستاد.

در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل بیشتر حاصلی نداشت تا این بازی با پیروزی دو بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان برسد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب گل‌گهر سیرجان:‌ علیرضا حقیقی، علیرضا علیزاده، سیدعلیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، میلاد زکی پور، یونس شاکری، سعید صادقی، احمدرضا زنده روح، گادوین منشا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + هفده =