کد خبر : 248230
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
-

کشاورز: وضعیت گروه ما پیچیده شده است

کشاورز: وضعیت گروه ما پیچیده شده است

به گزارش قائم آنلاین، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال راگای تهران در گفت‌وگو ، در مورد وضعیت این تیم در آستانه هفته چهارم لیگ برتر فوتسال گفت: در هفته سوم بازی خوبی مقابل حفاری انجام دادیم و با تلاش بچه‌ها توانستیم سه امتیاز را دشت کنیم. وی در مورد این که آیا تیمش از گروه

به گزارش قائم آنلاین، محمد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال راگای تهران در گفت‌وگو ، در مورد وضعیت این تیم در آستانه هفته چهارم لیگ برتر فوتسال گفت: در هفته سوم بازی خوبی مقابل حفاری انجام دادیم و با تلاش بچه‌ها توانستیم سه امتیاز را دشت کنیم.

وی در مورد این که آیا تیمش از گروه صعود خواهد کرد یا نه گفت: به نظرم در گروه بسیار سختی قرار داریم.مس سونگون، فرش آرا و سن ایچ عملکرد خوبی داشته اند و حفاری هم با وجود دو شکست تیم بسیار خوبی است.گروه ما پیچیده شده است اما برنامه‌ریزی ما برای صعود بوده و امیدواریم جزو سه تیم برتر این گروه باشیم.

سرمربی راگای تهران در مورد بازی این هفته تیمش مقابل مس سونگون گفت: مس تیمی است که نیاز به تعریف ندارد. قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر بوده و مقابل این تیم به خصوص در تبریز کار دشواری داریم.

کشاورز در مورد این که چرا تیم‌های مدعی شروع خوبی در ابتدای لیگ نداشتند تاکید کرد: به نظرم تازه شروع لیگ است و این تیم‌ها هفته به هفته بهتر می‌شوند. ناهماهنگی و فشاری که روی این تیم‌هاست کم کم کاهش پیدا می‌کند و خود را از جدول جدا خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 8 =