کد خبر : 248182
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
-

کرونا؛ جدی‌ترین تهدید بهداشت روان از زمان جنگ جهانی دوم

کرونا؛ جدی‌ترین تهدید بهداشت روان از زمان جنگ جهانی دوم

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی‌میل، روزنامه گاردین به نقل از آدرینا جیمز رئیس کالج سلطنتی روانپزشکان انگلیس نوشت: ترکیبی از  بیماری کرونا و تبعات اجتماعی و پیامدهای اقتصادی آن تاثیرات عمیق و پیچیده ای بر بهداشت روان دارد که تا مدتها بعد از مهار همه گیری ادامه خواهد یافت. وی تأکید کرد،  حتی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از دیلی‌میل، روزنامه گاردین به نقل از آدرینا جیمز رئیس کالج سلطنتی روانپزشکان انگلیس نوشت: ترکیبی از  بیماری کرونا و تبعات اجتماعی و پیامدهای اقتصادی آن تاثیرات عمیق و پیچیده ای بر بهداشت روان دارد که تا مدتها بعد از مهار همه گیری ادامه خواهد یافت.

وی تأکید کرد،  حتی زمانی که ویروس کنترل شود، عواقب «عمیقی» به دنبال خواهد داشت.

مرکز بهداشت روان انگلیس پیش بینی کرده در حالی که اکنون ۱۰ میلیون نفر به حمایت های بهداشت روان جدید یا بیشتری در نتیجه تبعات همه گیری کرونا نیاز دارند انتظار می رود حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر که قبلا مشکلات بهداشت روان نداشته اند به دلیل استرس شدید یا متوسط به درمان نیاز داشته باشند و یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر نیز به دلیل افسردگی از خفیف تا شدید نیاز به درمان دارند.

آدریان جیمز به گاردین گفت: «این احتمالاً بزرگترین آسیب برای سلامت روان از زمان جنگ جهانی دوم است».

اظهارات جیمز در حالی ادامه دارد که بحران کووید ۱۹ در انگلیس همچنان متشنج است و میلیون‌ها نفر دیگر در انگلیس برای کنترل شیوع سریع این ویروس با محدودیت‌های بسیاری مواجه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + بیست =