کد خبر : 248106
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۹:۵۰
-

پیام سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت فرا رسیدن نهم دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

پیام سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت فرا رسیدن نهم دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

به گزارش قائم آنلاین، در این پیام آمده است: روز نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ روز بسیار مهمی در تقویم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود؛ روزی که ماهیت آن با دیگر روزهای مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب تفاوتی ویژه و اساسی دارد. در این بزنگاه تاریخی بود که در سرمای دی ماه هیچ سری درگریبان

به گزارش قائم آنلاین، در این پیام آمده است:

روز نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ روز بسیار مهمی در تقویم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود؛ روزی که ماهیت آن با دیگر روزهای مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب تفاوتی ویژه و اساسی دارد.

در این بزنگاه تاریخی بود که در سرمای دی ماه هیچ سری درگریبان فرو نماند و مردمان این مرز و بوم به تٲسی از ولایت فقیه با نور بصیرت خویش سره را از ناسره تمییز دادند و هجمه‌های روزافرون غبار فتنه که از باد آرزوهای کشورهای بیگانه و دشمنان قسم‌خورده انقلاب برخاسته و جان گرفته بود، برای همیشه فرو نشاندند.

به برکت همین روزهای مهم و پشتوانه عظیم مردمی است که امروز انقلاب اسلامی در شدیدترین تحریم‌های اقتصادی تاریخ همچنان قدبرافراشته و سرافراز و سربلند گام دوم خویش را بلندتر و محکم‌تر از گذشته برمی‌دارد.

سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه نهم دی ۱۳۸۸ و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بر لزوم استدامه آرمانهای اصیل شهدا و انقلاب اسلامی تاکید می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − پنج =