کد خبر : 248212
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
-

شناسایی ۱۸ هزار بیمار مشکوک به کرونا در طرح شهید سلیمانی

شناسایی ۱۸ هزار بیمار مشکوک به کرونا در طرح شهید سلیمانی

به گزارش قائم آنلاین،  سردار سیاوش مسلمی در جمع خبرنگاران به مناسبت اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت اظهار کرد: حماسه ۹ دی برگ زرینی بر افتخارات انقلاب اسلامی است و بر اقتدار ایران افزود. وی با اشاره به اینکه بصیرت مردم سبب خلق حماسه در ۹ دی شده است، تصریح

به گزارش قائم آنلاین،  سردار سیاوش مسلمی در جمع خبرنگاران به مناسبت اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت اظهار کرد: حماسه ۹ دی برگ زرینی بر افتخارات انقلاب اسلامی است و بر اقتدار ایران افزود.

وی با اشاره به اینکه بصیرت مردم سبب خلق حماسه در ۹ دی شده است، تصریح کرد: کشور هشت ماه در آتش فتنه و فتنه گران  می‌سوخت و در نهایت با بصیرت الهی مردم این فتنه ها با حضور میلیونی مردم جمع شد و شر فتنه گران از شر کشور خارج شد.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: فتنه گران شرایط را برای دست اندازی دشمنان داخلی و خارجی فراهم کرده بودند اما با حضو مردم این فتنه‌ها خنثی شد.

این مسئول در پاسخ به چرایی نامگذاری ۹ دی به روز بصیرت، افزود: برای اینکه برای مسئولان یادآوری کنیم برخی افراد هنوز خط خودشان را از خط دشمن جدا نکردند و باید هوشیار باشیم تا فتنه‌انگیران بر مسند قدرت برنگردند.

مسلمی بیان کرد: هر روز و سال باید خاطرات ایام ۹ دی زنده نگه داریم و اعلام کنیم این مردم بودند که به کمک نظام آمده بودند.

وی با اشاره به اینکه هر کجا با مردم بودیم موفق شدیم، ادامه داد: انقلاب برخواسته از مردم بوده و باید همچنان مردمی بماند  رزم پایداری انقلاب با مردمی بودن است.

فرمانده سپاه کربلا گفت: مسئولان هوشیاری لازم و طراحی دشمن را باید بدانند و بصیرت لازم را داشته باشند، مردم در ۹ دی این چنین عمل کردند و به سلامت از این حوادث عبور کردیم.

مسلمی با اشاره برگزاری پیش کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از رونمایی آثار مرتبط با شهدای مدافع حرم با حضور فرمانده کل سپاه خبر داد.

وی برنامه های هفته مقاومت با محوریت ۹ دی، شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری‌زاده را فضاسازی فرهنگی تبلیغی محیطی ، برگزاری جشنواره ملی دل گپ با محوریت سردار سلیمانی، برپایی موکب های سلامت و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم، تهیه و توزیع یادبود شهید سلیمانی به خانواده های معظم شهدا، برگزاری اجتماع رزمندگان مدافعان حرم، اجرای سرود در سراسر استان، اجرای پویش‌های مجازی با مضمون مرد میدان، اجرای رزمایش نهضت کمک مومنانه با محوریت سردار سلیمانی و شهدای مدافعان حرم استان با توزیع ۱۱ هزار و ۷۸۳ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان، تولید آثار هنری و نشر در فضای مجازی، برگزاری میز خدمت، اعزام طلاب به بیمارستان ها، برگزاری تجلیل از ورزشکاران، اعزام گروه‌های جهادی، تجلیل از خانواده شهدای مدافعان حرم و سلامت، برگزاری شب شعر توسط شاعران استان، نواختن زنگ مقاومت در شبکه شاد، برگزاری یادواره آبروی محله، برگزای مسابقات فرهنگی و راه‌اندازی پویش نذر خون و نان عنوان کرد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه مازندران همانند سایر استانها درگیر بیماری کرونا است و طرح شهید سلیمانی با همکاری وزارت بهداشت برای قطع زنجیره کرونا در مرحله اجراست، ادامه داد: مازندران در این طرح به هزار و ۴۲۵ بلوک تقسیم بندی شده است

وی تعداد پایگاه های فعال در این طرح را ۲ هزار و ۸۰۲ پایگاه اعلام کرد و گفت: ۹ هزار و ۳۵۳ تیم تشکیل شده است.

این مسئول با اعلام اینکه تیم ها دو تا چهارنفره هستند و پایش را شروع کردند، خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۴۴ پایگاه در روستاهای استان فعال شده و کار پایش، رصد و مراقبت را در حال انجام هستند.

مسلمی از توزیع ۱۱ هزار و ۷۸۳ بسته معیشتی و بهداشتی بین ۹ هزار و ۸۰۰  خانوار در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: در این طرح ۱۸ هزار و ۵۹ نفر مشکوک به کرونا با کمک دانشگاه علوم پزشکی شناسایی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 10 =