کد خبر : 248202
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
-

تشریح فعالیت‌های بنیاد شهید ایلام برای گرامیداشت یاد حاج قاسم

تشریح فعالیت‌های بنیاد شهید ایلام برای گرامیداشت یاد حاج قاسم

به گزارش قائم آنلاین، اسدالله تولیده در نشست بزرگداشت دهه بصیرت و نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت که در سالن جلسات سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضایعه بزرگی برای ایران اسلامی بود، چرا که این فرمانده دلاور

به گزارش قائم آنلاین، اسدالله تولیده در نشست بزرگداشت دهه بصیرت و نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت که در سالن جلسات سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضایعه بزرگی برای ایران اسلامی بود، چرا که این فرمانده دلاور سپاه اسلام در دوران پر برکت عمر خود و در راه مجاهدت و مبارزه با دشمن، از سنگرهای هشت سال دفاع مقدس تا دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حریم امنیت میهن اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

وی به تقارن ایام دهه بصیرت، میثاق امت با ولایت و نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و از برگزاری ویژه برنامه‌هایی به مناسبت گرامیداشت این ایام خبر داد و گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و عطرافشانی مزار منور شهدا از مهمترین برنامه‌های بنیاد ایلام برای این ایام است.

تولیده افزود: در طول این ایام سربرگ مکاتبات اداری بنیاد ایلام با سخنان سردار سلیمانی مزین خواهد شد. همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی «سه دقیقه تا قیامت» از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثا گران استان ایلام از برگزاری یادواره مجازی خبر داد و گفت: اجرای تئاتر خیابانی در دهلران و مسابقه «به وقت حاج قاسم» ویژه کارکنان بنیاد استان ایلام نیز برگزار خواهد شد. همواره در طول برگزاری برنامه‌های چنین مناسبت‌های مهمی، تبلیغات محیطی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده است و در حال حاضر این فعالیت در قالب نصب بنر در سطح شهر ایلام و شهرستان‌ها انجام شده است تا فضای شهر متناسب با این ایام باشد.

مسئول کمیته ایثارگران ویژه برنامه‌های دهه بصیرت، میثاق امت با ولایت با اشاره به اینکه این برنامه‌ها تحت عنوان مکتب حاج قاسم برگزار می‌شود، از پایش سلامت جامعه ایثارگری در شهرستان هلیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: در طول این ایام تیم درمانی متشکل از پزشکان متخصص جهت پایش سلامت و بررسی وضعیت جسمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان محروم و دورافتاده هلیلان حضور خواهند یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =