کد خبر : 248228
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
-

بصیرت و صبر دو عامل پیروزی سردار دل‌ها

بصیرت و صبر دو عامل پیروزی سردار دل‌ها

به گزارش قائم آنلاین، محسن خاکزاد در گفت‌وگو ، ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها اظهار کرد: شهید سلیمانی حق را شناخت و عمری اطاعت کرد از ولی خدا تا اینکه در آغوش خدا جای گرفت. وی افزود: وجود نازنین حاج قاسم سلیمانی مصداق آیه ۲۹ سوره

به گزارش قائم آنلاین، محسن خاکزاد در گفت‌وگو ، ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها اظهار کرد: شهید سلیمانی حق را شناخت و عمری اطاعت کرد از ولی خدا تا اینکه در آغوش خدا جای گرفت.

وی افزود: وجود نازنین حاج قاسم سلیمانی مصداق آیه ۲۹ سوره مبارکه انفال است که می‌فرماید یا ایهاالذین آمنوا ان تتقوالله یجعل لکم فرقانا  در حیات مادی‌اش ملبس به لباس زیبای تقوا شد و خالق حکیم نیز بصیرت و تشخیص حق از باطل را به او عنایت فرمود.

این کارشناس علوم سیاسی خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی وقتی که در قید حیات  بود و هم شهادتش، موجب برکت و بارش فیض الهی در قلوب مسلمانان جهان شد؛ او یک انقلابی مسلمان بود و فقط ایرانی نبود؛ چراکه دین و ولایتمداری‌اش حد و مرز نمی‌شناسد و هر کجای جهان که به مسلمانی ظلم شود و یا دشمنی سر برآورد برای ضربه به اسلام و مسلمین، باید با عنصر توکل به خدا و اطاعت از ولی خدا به یاری دین خدا برخیزد.

خاکزاد تصریح کرد: شهید سلیمانی هیچگاه در تاریخ فتوت و علمداری اسلام فراموش نمی‌شود چراکه عزتی که خدا به بنده‌ای بدهد، تا یوم الحساب باقی است؛ در نگاه رهبر فرزانه امام خامنه‌ای، شهید سلیمانی قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلام است.

وی ادامه داد: شجاعت و مقاومت، تقوا و مردم‌داری، صبر و بردباری، نهراسیدن از هیمنه دشمنان انقلاب اسلامی، از سخنان رهبر آگاه ایران در باره این شهید است و حتی اسم رمز مقاومت در مقابل استکبار را نام (شهید سلیمانی) تعیین فرمودند.

این کارشناس علوم سیاسی گفت: حاج قاسم که از دفاع مقدس تا دفاع از حرم آل الله علیهم السلام در مصاف با دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود، در مواقع لزوم در ریشه کن نمودن فتنه‌های داخل نیز ید طولایی داشت به طور مثال در فتنه سال ۸۸ خود در کف خیابان از ولایت و اصول انقلاب دفاع کرده و همواره فتنه‌گران را مذمت و از عاقبت کار انذارشان می‌داد.

شهید سلیمانی روحیه زینبی و صولت علوی داشت

خاکزاد یادآور شد: سردار دشمن را خوب شناخته بود و دشمنان داخلی را هم به‌خوبی می‌شناخت و با هر نوع مسامحه در قبال دشمن بشدت مخالف بوده و می‌فرمود کسانی که  دنبال تنوع ارتباط با آمریکا هستند باید درس عبرت بگیرند  که کشورهای تحت سیطره آمریکا اعتبار خود را به آمریکا واگذار کردند، چه وضعی دارند.

وی افزود: او معتقد بود که خط امام رحمه الله علیه، یعنی آبرو بدست بگیری و خدمت او بروی چون این برای شما آبرو می‌آورد نه اینکه در گوشه‌ای بنشینی و بر علیه نظامی که امام آن را تاسیس کرد، پز اپوزیسیون بگیرید.

این کارشناس علوم سیاسی تصریح کرد: به بیان حاج قاسم که رمز حفظ انسجام این است که دشمن را در بیرون مرز و دشمن داخلی را در داخل مرز از بین ببرید.

خاکزاد در ادامه بیان کرد: روحیه زینبی و صولت علوی این شهید سعید، به‌گونه‌ای بود که دشمن همواره از شنیدن نامش در هراس و دوست از بردن نامش در امنیت بسر می‌برد؛ شهیدی که دشمن هرگز توان مقابله با وی را در هجمه‌ها نداشت و او بود که خطرناکترین گروه تروریست تکفیری (داعش) را از ریشه سوزاند و هم در جنگ رژیم اسرائیل با مسلمانان لبنان نگذاشت این هجوم به نفع دشمن رقم بخورد و در کمتر از ۵ هفته خطوط دشمن را به  عقب راند تا هم خدا و هم مخلوق خدا را خشنود سازد.

وی یادآور شد: حاج قاسم در اختشاش خیابانی ۸۸ گرچه در دل بسیار داغ داشت از این واقعه ولیکن تبسم لبانش این چنین می‌گفت گویی که چراغی را که ایزد بر فروزد؛ هر آن‌کس پف کند، ریشه‌اش بسوزد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 1 =