کد خبر : 248104
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۹:۴۰
-

اعلام برنامه‌های ویژه روز بصیرت از سوی فرهنگسرای سرو

اعلام برنامه‌های ویژه روز بصیرت از سوی فرهنگسرای سرو

به گزارش قائم آنلاین، به مناسبت ۹ دی و روز بصیرت فرهنگسرای سرو برنامه‌های متنوعی را در فضای مجازی به صورت ویدئوکلیپ و موشن تایپ و پادکست منتشر می‌کند. تعدادی از این برنامه‌ها که به صورت محصولات فرهنگی در فضای مجازی منتشر می‌شوند، عبارتند از نمایشگاه پوستر مجازی با عنوان “تجلی بصیرت”، کلیپ “دریچه” با

به گزارش قائم آنلاین، به مناسبت ۹ دی و روز بصیرت فرهنگسرای سرو برنامه‌های متنوعی را در فضای مجازی به صورت ویدئوکلیپ و موشن تایپ و پادکست منتشر می‌کند.

تعدادی از این برنامه‌ها که به صورت محصولات فرهنگی در فضای مجازی منتشر می‌شوند، عبارتند از نمایشگاه پوستر مجازی با عنوان “تجلی بصیرت”، کلیپ “دریچه” با محوریت بیداری اسلامی، “شنیدنی‌های تاریخ” با موضوع رویکرد ولایت پذیری در تاریخ و نقش آن در رهبری فرهنگی کشور، کلیپ “حماسه ماندگار”، پادکست “ما همه سرباز توایم خامنه‌ای” شامل گزیده‌ای از سخنان مقام معظم رهبری و کلیپ “وقت آگاهی” شامل بازخوانی تاریخ دخالت‌های آمریکا در ایران از گذشته تاکنون و نقش ایستادگی مردم در برابر دخالت بیگانگان.

علاقمندان جهت دسترسی به این برنامه‌ها می‌توانند به اینستاگرام فرهنگسرای سرو، خانه فرهنگ گلها و موزه علی شریعتی به نشانی farhangsara_sarv ، @golha.khanehfarhang ،@shariatiMusem مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + شانزده =