کد خبر : 248071
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
-

مرزبان: ۳ بازی پیاپی خارج از خانه داریم اما به سازمان لیگ احترام می‌گذاریم

مرزبان: ۳ بازی پیاپی خارج از خانه داریم اما به سازمان لیگ احترام می‌گذاریم

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا مرزبان در کنفرانس خبری پیش از دیدار دو تیم سپاهان و ماشین‌سازی اظهار کرد: باتوجه شرایطی که در جدول است و انتظاری که از ما وجود دارد باید واقعیت را بگوییم و آن هم انسجام تیم ماشین سازی است چرا که از نظر تاکتیکی بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد.

به گزارش قائم آنلاین، علیرضا مرزبان در کنفرانس خبری پیش از دیدار دو تیم سپاهان و ماشین‌سازی اظهار کرد: باتوجه شرایطی که در جدول است و انتظاری که از ما وجود دارد باید واقعیت را بگوییم و آن هم انسجام تیم ماشین سازی است چرا که از نظر تاکتیکی بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد. این تیم نتایج خوبی نگرفته اما دست بسته هم نبوده است و کادر مربی‌گری خیلی خوب دارد. ما انتظار داریم بازی سختی پیش رو داشته باشیم و برای تیم مقابل احترام قائل هستیم.

او ادامه داد: باتوجه به شرایطی که در جدول داریم تمام تمرکز خودمان را روی این مساله می‌گذاریم که دست پر از تبریز برگردیم. در شروع یک مسابقه فوتبال نباید گل بخورید. تمام تمرکزمان این است که سازمان دفاعی‌مان را خیلی خوب نگه داریم. امیدواریم که بتوانیم هم در بخش دفاعی و در بخش هجومی وظایف‌مان را خیلی خوب انجام دهیم. برای بازی فردا با تمام قدرت وارد بازی می‌شویم و غایبی نداریم. کادر پزشکی ماخیلی خوب دارد کار می‌کند و در کنار کادر فنی زحمت می‌شکند.

مرزبان با بیان این‌که یک مجموعه خاص را در باشگاه سپاهان داریم، گفت: مدیریت دارد کمک می کند تا بدون حاشیه به کار خودمان ادامه دهیم. خیلی از تیم‌ها به برنامه‌ریزی لیگ اعتراض دارند و سپاهان هم سه بازی خارج از خانه را پشت سر هم باید انجام دهد و سفرهای دور و درازی خواهیم داشت اما به این مساله اعتراضی نداریم و به سازمان لیگ احترام می‌گذاریم و سعی می‌کنیم تمرکزمان را روی کار خودمان بگذاریم و به طرف جلو برویم. باید سعی کنیم معیارهای احترام به حقوق همدیگر را رعایت کنیم و این درسی است که داریم از آن رد می‌شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =