کد خبر : 248054
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
-

حفاظ درب ضد سرقت و پنجره و بالکن

حفاظ درب ضد سرقت و پنجره و بالکن

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام آهن ایرانیان، از قدیم الایام تاکنون، بشریت به دنبال افزایش حفاظت از خانه های خود بودند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی راه کارهای زیادی برای امنیت خانه فراهم شده است. در ادامه در مورد حفاظ درب ضد سرقت این نگهبان بی مزد و مواجب صحبت می کنیم. زیبایی و امنیت حفاظ درب

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام آهن ایرانیان، از قدیم الایام تاکنون، بشریت به دنبال افزایش حفاظت از خانه های خود بودند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی راه کارهای زیادی برای امنیت خانه فراهم شده است. در ادامه در مورد حفاظ درب ضد سرقت این نگهبان بی مزد و مواجب صحبت می کنیم.

زیبایی و امنیت حفاظ درب ضد سرقت آهن ایرانیان

حفاظ درب ضد سرقت امروزه به دشمن سرسخت سارقین تبدیل شده است؛ زیرا عبور از بین این درب ها، امری غیرممکن است. حفاظ های محکم در شکل و طرح های مختلفی که تولید می‌شود، سبب شده تا سلیقه همه مشتریان را در برگیرد. حفاظ آکاردئونی ضد سرقت همچون نگهبانی است که ۲۴ ساعته از خانه شما حفاظت می کند.

انواع مختلفی حفاظ آهنی ضد سرقت در آهن ایرانیان تولید می شود، استحکام بالایی داشته و با پرچ های مخفی که در ساختار آن به کار رفته است، آن را به سدی محکم و غیرقابل عبور تبدیل می کند. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ ارتباط بگیرید.

حفاظ پنجره؛ سدی محکم در برابر سارقین فرصت طلب

اگر به دنبال ایمنی خانه هستید، بهتر است حفاظ پنجره را برای خانه خود خریداری کنید. زیرا یکی از روش های اصولی محافظت و پوشش پنجره، نصب نرده حفاظ پنجره و بالکن است. شما با نگاهی به ساختمان های اطراف می‌بینید که مدل حفاظ پنجره های شیک و مدرنی به کار رفته است.

انواع حفاظ پنجره ای که در ساختمان به کار می رود، می توان موارد زیر را نام برد:

حفاظ پنجره میله ای:

این حفاظ پنجره میله ای سادگی را فریاد می زند. در واقع با وجود سادگی اما امنیت بالایی را برای خانه فراهم می کند.

حفاظ پنجره فرفورژه:

حفاظ پنجره فرفورژه یکی از پرفروش‌ترین و زیباترین نرده حفاظ هایی است که در ساختمان به کار می‌رود. این مدل نرده پنجره سبب می شود تا پنجره خانه شما به یکی از زیباترین‌ها باشد به گونه ای که چشم همگان را به خود محسور کند.

حفاظ پنجره استیل:

حفاظ پنجره استیل نیز یکی دیگر از انواع نرده هایی است که برای حفاظت از خانه به کار می رود. جنس این حفاظ پنجره به گونه ای است که سالیان متمادی مهمان خانه شما خواهد بود.

آهن ایرانیان یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع نرده حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های مختلف است. با توجه به اینکه حفاظ پنجره، امنیت را به همراه می آورد، باید با کیفیت‌ترین ها را برای خانه خود انتخاب کنید. قیمت مناسب، طرح های جذاب و همچنین کیفیت و ماندگاری بالا از ویژگی‌های به کار رفته در ساخت نرده حفاظ پنجره است. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ ارتباط بگیرید.

نرده حفاظ بالکن یا تراس راهی برای افزایش امنیت

از جمله راهکارهای دیگری که می‌توانید که برای خانه خود تهیه کنید، نصب حفاظ بالکن می‌باشد. در واقع این حفاظ یا نرده تراس در شکل و طرح های مختلفی ساخته شده و در بازار عرضه می‌شود. حفاظ بالکن امنیت خانه را تضمین می‌کند، زیرا مانع از سقوط افراد می‌شود و همچنین برای خانه هایی که در طبقه اول است نیز مانعی برای ورود اطراف است.

نرده بالکن حافظی زیبا و جذاب

در صورتی که کودکان شما به سمت بالکن روانه می‌شوند، باید حفاظت و ایمنی آن ها را تامین کنید. در نظر داشته باشید که تراکم نرده تراس یا بالکن و همچنین ارتفاع آن نیز باید استاندارد باشد. در واقع برای انتخاب طرح آن حتما باید از کارشناس این امر کمک بگیرید. حفاظ سازه با توجه به اینکه نیم قرن تجربه در زمینه ساخت و نصب انواع نرده بالکن دارد؛ می‌تواند بهترین طرح و بالاترین کیفیت را برای ساخت نرده به کار ببرد.

اگر به دنبال ایمنی خانه خود هستید باید به سه نکته مهم توجه داشته باشید. یکی از این فاکتورها، حفاظ پنجره است که هم سبب افزایش ضریب ایمنی و هم سبب زیبایی و افزایش نمای ساختمان می شود. فاکتور دیگر حفاظ درب ضد سرقت است. این حفاظ آکاردئونی درب ضد سرقت به صورت ریلی و کشویی بوده که در طرح های سه گل، چهارگل، پنج گل و ایتالیایی ساخته می شود. همچنین فاکتور دیگر حفاظ بالکن است. این حفاظ تراس و بالکن مانع از سقوط شده و همچنین سبب افزایش ایمنی خانه شما می‌شود.

تمامی این فاکتورها در آهن ایرانیان رعایت می شود. زیرا این شرکت با بهره‌مندی از تیم تعمیرکار حرفه‌ای و مجرب و همچنین برخورداری از تکنولوژی های به روز توانسته است بهترین و زیباترین طرح ها را با قیمت مناسب تولید کند و به بازار عرضه کند.

ایمنی را با آهن ایرانیان تجربه کنید

آهن ایرانیان یکی از معتبرترین شرکت‌های ساخت نرده حفاظ است که محصولات ساخته شده در آن در بین مشتریان بسیار محبوب شده است، زیرا توانسته است با ساخت مرغوب‌ترین نرده پنجره و بالکن و همچنین حفاظ درب ضد سرقت، نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ ارتباط بگیرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =