کد خبر : 248077
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
-

حماسه ۹ دی انقلاب سوم ملت ایران بود

حماسه ۹ دی انقلاب سوم ملت ایران بود

به گزارش قائم آنلاین، محمدحسین خسروی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه مبلغان مبانی فرهنگ غربی در ایران سرمایه امریکا محسوب می‌شوند، اظهار کرد:اسلام راهی است که ما انتخاب کردیم و دین مبین اسلام نسخه نجات بخش بشر است. این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی

به گزارش قائم آنلاین، محمدحسین خسروی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه مبلغان مبانی فرهنگ غربی در ایران سرمایه امریکا محسوب می‌شوند، اظهار کرد:اسلام راهی است که ما انتخاب کردیم و دین مبین اسلام نسخه نجات بخش بشر است.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی انقلاب سوم بوده است، افزود: انقلاب اول ملت ایران در سال ۵۷ ایجاد شد که در آن ریشه ملعونه و خبیثه استکبار جهانی را ریشه کن کردیم.

خسروی در ادامه با اشاره به اینکه در سال ۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم مردم ایران رقم خورد اضافه کرد: ملت ایران در واقعه فتنه سال ۸۸ یک سیم رابط را کشف و آن را قطع کرده است، جریانی که ترجمه کننده نظام سرمایه داری در داخل کشور بود که وقتی آشکار شد گردانندگان آن در داخل کشور دیگر منافق محسوب نمی‌شوند بلکه در ردیف معاندان نظام قرار می‌گیرند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تصریح بر اینکه  مبلغان غرب در کشور دو وظیفه و رسالت را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: یکی پاسبانی از فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب یعنی نظام سرمایه داری و دیگری نابودی مکتب رایج در کشور است.

خسروی هدف اصلی مبلغان غرب در کشور را  سرنگونی نظام ولایت فقیه دانست و یادآور شد:  یکی از اهداف فتنه ۸۸ نیز همین بود که ولایت فقیه را بزنند.

این کارشناس مسائل سیاسی بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: «امروز بیش فعالی استکبار را می‌بینم» اضافه کرد:  این سخن یعنی اینکه استکبار هر آنچه چه توان دارد برای از پای درآوردن ایران اسلامی به کار گرفته است، اما موفق نشد.

خسروی  ادامه داد: از دیدگاه کالین پاول بزرگترین سرمایه آمریکا در ایران کسانی هستند که در کشور‌های غربی درس خوانده، مدرک گرفتند و مبانی و مکاتب غرب را آموخته و به نمایندگی از غرب در کشور‌های خودشان مبلغ آن مبانی می‌باشند وی اینگونه انسان‌ها را به گفته ریچارد هیلمن، سگ‌هایی با قلاده‌های بلند معرفی می‌کندکه مأموریت دشمنان را در کشور به اجرا می‌گذارند.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: بنیه و راهکار اصلی دشمنی امروز استکبار جهانی علیه ملت ایران تحریف که تهدید نظامی و  تحریم اقتصادی پشتوانه آن محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =