کد خبر : 248030
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
-

«حاج قاسم» رمز مقاومت جبهه اسلامی است

«حاج قاسم» رمز مقاومت جبهه اسلامی است

به گزارش قائم آنلاین، اسماعیل‌ابراهیم‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌مناسبت اولین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: ۹ دی ماه روز بصیرت و تجلی است و مقام معظم رهبری فرمودند اگر مردم بصیرت داشته باشند قطعا پای رهبری و ملت خود

به گزارش قائم آنلاین، اسماعیل‌ابراهیم‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌مناسبت اولین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: ۹ دی ماه روز بصیرت و تجلی است و مقام معظم رهبری فرمودند اگر مردم بصیرت داشته باشند قطعا پای رهبری و ملت خود می‌ایستند.

وی با بیان اینکه بارزترین مکتب شهید سلیمانی اخلاص بوده است، افزود: همه مسئولان امر با الهام از مکتب سردار سلیمانی به مدیریت کشور بپردازند؛ مکتب سلیمانی یک تفکر است و این تفکر یعنی خستگی ناپذیری و مسئولیت‌پذیری که با آن می‌توان به اهداف انقلاب اسلامی رسید.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محمودآباد خاطرنشان کرد: مکتب سلیمانی باید به جوانان امروز انتقال داده شود و اراده همه طیف‌های کشور به خاطر خصوصیات اخلاقی سردار و اخلاص وی بود.
ابراهیم‌نژاد تصریح کرد: راه سردار در امتداد قیام عاشورا، رسالت زینب کبری، رضای خداوند و مکتب شهادت، فداکاری، کار کردن در راه خدا بوده است.

وی گفت: دشمنان نظام شناخت کامل در مورد اشخاص خاص کشورمان پیدا کردند و آن‌ها را برای شهادت هدف خود قرار داده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محمودآباد با اشاره به اینکه ارادت مردم به سردار دل‌ها را می‌توان در برگزاری برنامه‌ها و یادواره‌های شهدا دید، بیان کرد: امیدواریم مکتب شهید سلیمانی در دروس مدارس و دانشگاهیان مشاهده شود.

ابراهیم‌نژاد یادآور شد: کاری که برای رضای خدا باشد نتیجه‌اش محبوبیت و ماندگار شدن است همانند حاج قاسم که سردار دل‌ها شد و امروز رمز مقاومت جبهه اسلامی باید سردار سلیمانی باشد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های این شهرستان از نهم دی ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و بیشتر در فضای مجازی برگزار می‌شود، گفت: پویش مردمی در همه سنین با‌ عنوان دل نوشته‌ای برای سردار، مسابقه شعر خوانی، یادواره شهدا به‌صورت مجازی، مسابقه عکاسی، برگزاری ایام فاطمیه، برگزاری کتابخوانی، رونمایی از کلیپ با موضوع سردار، نامگذاری پروژه‌های خاص با نام سردار، مسابقه طریقت سلیمانی با عنوان وصیتنامه سرداران از جمله عناوین این برنامه ها است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محمودآباد ادامه داد: شناسایی شهدای دی ماهی و مرور بر وصیت نامه‌های آن‌ها، تقدیر از نوجوانانی با نام قاسم، طرح قرارگاه سپهبد شهید سلیمانی و تقدیر از بسیجیان در همراهی این طرح، چاپ و توزیع ۴ هزار بروشور بین رانندگان تاکسی سطح شهر، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان با یاد حاج قاسم، دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

ابراهیم‌نژاد افزود: برپایی رژه خودرویی در روز سیزدهم دی ماه سالروز شهادت حاج قاسم از دیگر برنامه‌های شاخص این ایام بوده که به اجرا در می‌آید.

برگزاری جشنواره مشق سردار در محمودآباد
صادق خوشخو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد  نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی نماد رشادت، شهامت و ایثار بود و مردم شناخت کافی از وی داشتند و آن‌هایی هم که ایشان را نمی‌شناختند با حضور چند میلیونی دوستداران به سردار در روز تشعییع پیکر مطهرشان وی را شناختند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره مشق سردار در سنین مختلف از جمله برنامه‌های شاخص اداره فرهنگ وارشاد اسلامی محمودآباد در این ایام است، گفت: مسابقات نقاشی، شعرخوانی بومی و محلی با هماهنگی سپاه، آموزش و پرورش و انجمن‌های فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در پایان یادآور شد: مسابقه نقاشی از تمثیل سردار سلیمانی از جمله دیگر برنامه‌‌های شاخص خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =