کد خبر : 247931
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۹:۵۰
-

جراحی موفق «قلب» و «سر و گردن» به صورت همزمان

جراحی موفق «قلب» و «سر و گردن» به صورت همزمان

به گزارش قائم آنلاین،  دکتر اصلان احمدی؛ فوق تخصص جراحی حنجره بیمارستان رسول اکرم(ص) از انجام عمل موفقیت آمیز بیماری که درگیر تومور پیشرفته و بدخیم در ناحیه حنجره بود، خبر داد. وی گفت: بیمار به دلیل این تومور دچار تهاجم عروقی گردنی و درگیری پوست گردن شده بود اما با انجام پیچیده ترین اعمال

به گزارش قائم آنلاین،  دکتر اصلان احمدی؛ فوق تخصص جراحی حنجره بیمارستان رسول اکرم(ص) از انجام عمل موفقیت آمیز بیماری که درگیر تومور پیشرفته و بدخیم در ناحیه حنجره بود، خبر داد.
وی گفت: بیمار به دلیل این تومور دچار تهاجم عروقی گردنی و درگیری پوست گردن شده بود اما با انجام پیچیده ترین اعمال جراحی قلب و «سر و گردن» در حال حاضر از حال عمومی خوبی برخوردار است.
دکتر احمدی افزود: این عمل جراحی به صورت گروهی با حضور دکتر سام زراعتیان نژاد دوانی؛ فوق تخصص جراحی قلب و همکاران بیهوشی دکتر مهدی وهاب و مهرداد مصباح کیایی انجام شد.
وی با بیان اینکه تنها راه زنده ماندن بیمار برداشتن حنجره و بازسازی عروق بود، خاطر نشان کرد: اگر موفق به انجام این عمل نمی شدیم، شانسی برای باز شدن راه هوایی و تنفس بیمار وجود نداشت.
این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: با توجه به فراهم بودن انجام این گونه اعمال جراحی در بیمارستان حضرت رسول (ص) آماده ارائه خدمت به این دسته از بیماران در سراسر کشور هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 − 3 =