کد خبر : 248034
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
-

توزیع ۲۵۰۰ کارت هدیه سفره مهربانی آستان قدس رضوی در بین محرومان

توزیع ۲۵۰۰ کارت هدیه سفره مهربانی آستان قدس رضوی در بین محرومان

به گزارش قائم آنلاین، در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و یاری رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا رزمایش کمک مومنانه با حضور خادمیاران رضوی و جمعی از مسئولان مازندران در شهرهای مازندران برگزار شد. محمداسماعیل امامزاده مسئول کانون خدمت رضوی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما

به گزارش قائم آنلاین، در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و یاری رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا رزمایش کمک مومنانه با حضور خادمیاران رضوی و جمعی از مسئولان مازندران در شهرهای مازندران برگزار شد.

محمداسماعیل امامزاده مسئول کانون خدمت رضوی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کارت هدیه ۴۵۰ هزارتومانی میان محرومان مازندران توزیع شد.

وی افزود: این هدایا در قالب طرح نان سفره مهربانی حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام ویژه خانواده‌های محروم بوده و در مجموع با هزینه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

امامزاده افزود: در سال جاری به واسطه شیوع بیماری کرونا برخی از مردم زندگی‌ و معیشت‌شان مختل شده و باید خیرین و افرادی که توانایی رسیدگی به اقشار محروم و نیازمند را دارند کمک‌رسانی به این افراد را به طور جدی دنبال کنند و در کمک‌رسانی از یکدیگر پیشی بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =