کد خبر : 247862
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
-

چه مودمی بخریم؟

چه مودمی بخریم؟

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام صاران مارکت، مودم، یک نوع راه ارتباطی شما با اینترنت است؛ از این رو فروشگاه اینترنتی صاران مارکت برای افرادی که قصد خرید مودم دارند، مودم های خود را با تخفیف ویژه عرضه می کند. شما با مودم می‌توانید به راحتی عملیات انتقال داده از یک سیستم به سیستم

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام صاران مارکت، مودم، یک نوع راه ارتباطی شما با اینترنت است؛ از این رو فروشگاه اینترنتی صاران مارکت برای افرادی که قصد خرید مودم دارند، مودم های خود را با تخفیف ویژه عرضه می کند.

شما با مودم می‌توانید به راحتی عملیات انتقال داده از یک سیستم به سیستم دیگر را، از طریق کابل یا بی سیم، انجام دهید. همچنین مودم بر اساس نوع اتصال آن به اینترنت به سه شکل با سیم، بی سیم و با سیم کارت دسته بندی می شود. مودم ها دارای انواع مختلفی می باشند که شامل موارد زیر می باشد :

. مودم  TD LTE

. مودم ۴G , ۳G

. مودم  ADSL

در این متن قصد معرفی مودم های TD LTE،ADSL ،  و ۳G و ۴G که شامل تخفیف ویژه در صاران مارکت می باشد را داریم. کاربرد هر یک از آنها وابسته به استفاده شما از آن می باشد.

اگر همیشه در حال سفر هستید می توانید از مودم ۴G , ۳G همراه استفاده کنید، اگر می­ خواهید تعداد کاربر زیادی به مودم متصل شود بهتر است از مودم های TD LTE استفاده کنید و اگر می­ خواهید آن را برای استفاده در منزل بکار ببرید، می توانید از هر سه نوع مودم استفاده کنید.

مودم  TD LTE

معماری این فناوری نسبتاً ساده است و پیاده‌سازی و بهره‌گیری از آن سریع‌تر، آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر می باشد. اگر به دنبال یک اینترنت با کیفیت و سرعت دانلود بالا برای محیط کار یا شرکت خود هستید، بی شک مودم های نسل TD LTE بهترین گزینه هستند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد مودم هایTD LTE ، عدم نیاز آن به خط تلفن ثابت می باشد.

این مودم سرعت بیشتر و کیفیت بهتری را ارائه می دهد. با توجه به بالا بودن نرخ انتقال داده، همچنین ظرفیت زیادی را برای جا به جایی داده ها به واسطه این فناوری ایجاد کرده اند. فناوری TD LTE روی طیف های فرکانسی زیادی کار می کند و همین امر باعث می شود که پهنای باند آن به ۲۰۰ مگاهرتز برسد.

مودم  ۴G و  ۳G

​مودم های۴G ، ۳G در دو نوع مودم همراه و ثابت ارائه شده اند. این مودم ها از تکنولوژی نسل۴G  و ۳G بهره می برند. مهمترین ویژگی آنها، راه اندازی سریع آن می باشد. اگر دائماً در حال سفر هستید می توانید از مودم های همراه استفاده کنید؛ زیرا آنها شارژی می باشند و پس از هر بار شارژ کامل، امکان استفاده برای چند ساعت را به شما می دهند.

برای استفاده از مودم های همراه تنها نیاز به یک سیم کارت دارید. بعضی از مودم های همراه دارای نمایشگر LED می باشد که میزان شارژ و آنتن دهی را نشان می دهد. برای استفاده از مودم های ثابت نسل ۳G و ۴G می بایست به یک منبع تغذیه (برق) متصل شوند.

مودم ADSL   

​مودم ADSL جزء محبوب ترین و پرفروش ترین مودم در سطح جهان می باشد. کاربری آسان، راه اندازی سریع، کانفیگ راحت، ابعاد مناسب، قیمت مناسب از دلایل محبوبیت آن می باشد. همچنین برای اتصال به خطوط تلفن ثابت و استفاده از اینترنت اشتراکی به کار می رود.

فناوری DSL یا خط مشترک دیجیتال به دو صورت متقارن و نامتقارن برای ارائه اینترنت ADSL های تجاری و خانگی بکار برده می شود. معنی خط مشترک دیجیتال در این فناوری، بکارگیری خط تلفن های ثابت برای مکالمه های صوتی آنالوگ و سرویس شبکه دیجیتالی می باشد.

فروش مودم با تخفیف ویژه

با توجه به بیماری کرونا و اجباری شدن آموزش به صورت آنلاین، دانش آموزان و دانشجویان نیاز به یک اینترنت پرسرعت برای شرکت در کلاس های خود دارند.

به همین ترتیب فروشگاه اینترنتی صاران مارکت ( www.saranmarket.com ) برای افرادی که قصد خرید مودم دارند، تخفیفی را لحاظ کرده است. شما برای خرید مودم با تخفیف ویژه می توانید اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − دوازده =