کد خبر : 247834
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
-

مقدسات دینی و ارزش‌های نظام، خط قرمز انقلاب است

مقدسات دینی و ارزش‌های نظام، خط قرمز انقلاب است

به گزارش قائم آنلاین، سید حسن یوسفی امروز در گفت‌وگو ، بیان کرد: دهه بصیرت امسال به خاطر همزمانی اش با سالگرد شهادت سردار دل ها، هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد و چهلم شهادت دانشمند فرهیخته شهید فخری زاده  با سال‌های گذشته متفاوت است. وی افزود: ۹ دی، زاییده الهامات و آموزه‌های اسلام ناب محمدی

به گزارش قائم آنلاین، سید حسن یوسفی امروز در گفت‌وگو ، بیان کرد: دهه بصیرت امسال به خاطر همزمانی اش با سالگرد شهادت سردار دل ها، هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد و چهلم شهادت دانشمند فرهیخته شهید فخری زاده  با سال‌های گذشته متفاوت است.

وی افزود: ۹ دی، زاییده الهامات و آموزه‌های اسلام ناب محمدی بود که در یک پیچ تاریخی و حساس که فتنه گران و دشمنان انقلاب از تیرماه تا دی ماه ۸۸ دست به تحرکات شنیع علیه انقلاب اسلامی می‌زدند شکل گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه خاطر نشان کرد: پیروز حماسه ۹ دی، مردم بصیر و ولایتمدار ایران بودند که با درک و شعور بالای سیاسی و دینی و با عملی به هنگام توانستند بساط فتنه گران را برچینند.

یوسفی یادآور شد: زمانی که ورود فتنه‌گران به خط قرمز نظام که همان توهین به مقدسات و باورهای نظام است، همراه شد با واکنش مردم رو به رو و تبدیل  به حماسه ۹ دی شد.

وی تصریح کرد: امسال با وجود بیماری کرونا شاید شرایط جهت اجتماع حماسی  مناسب نباشد به همین خاطر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری برنامه‌ها به مناسبت حماسه ۹ دی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلوگاه با بیان اینکه دشمن همواره در صدد ضربه زدن به نظام است ، بیان کرد: دشمن در حال حاضر با فراهم‌سازی اتاق‌های فکر و تلاش بسیار در فضای مجازی سعی در تضعیف و براندازی نظام دارد و وظیفه‌ جوانان مؤمن و انقلابی‌ است که مراقب توطئه‌های دشمن باشند.

یوسفی در پایان با اشاره به‌اینکه اساس بسیج بر آگاهی است که باعث می شود چشم بسته و کورکورانه کار نکنند، گفت: بصیرت‌افزایی، آگاهی و بینش درست از مولفه های اصلی بسیجی تراز انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =