کد خبر : 247947
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
-

مردم بابل بیش از یک ماه فاقد آب شرب هستند

مردم بابل بیش از یک ماه فاقد آب شرب هستند

به گزارش قائم آنلاین، مهدی سعادتی بیشه سری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر نیرو اظهار کرد: مردم بابل بیش از یک ماه است که فاقد آب شرب هستند. وی بیان کرد: ما از این جهت ناراحت هستیم که مدیریت استان ما و وزارت نیرو بشدت آلوده است و

به گزارش قائم آنلاین، مهدی سعادتی بیشه سری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر نیرو اظهار کرد: مردم بابل بیش از یک ماه است که فاقد آب شرب هستند.

وی بیان کرد: ما از این جهت ناراحت هستیم که مدیریت استان ما و وزارت نیرو بشدت آلوده است و مسائل مختلفی دارد که زوایای آن را به زودی اعلام می کنم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حالی که بودجه ها برای شبکه آب و فاضلاب استان اختصاص یافته است روند پیشرفت کار بسیار ضعیف است.

سعادتی افزود: مشکلات پیرامون آب و فاضلاب استان مازندران به شدت افزایش پیدا کرده است چرا که بیش از یک ماه است مردم بابل فاقد آب شرب هستند لذا مدیریت وزارت نیرو جای نقد بسیار دارد.

وی در بخش دیگری با اعتراض به لایحه بودجه پیشنهادی دولت که با نگاه به خارج و امید به برقراری ارتباط با آمریکا، مذاکره با بایدن و رویای لغو تحریم‌ها نگارش شده است، گفت: تبصره (۱۴) لایحه بودجه ۱۴۰۰ به حیات خلوت وزارت نفت در فروش فرآورده‌های نفتی تبدیل شده است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خط قرمز ما دستورات حضرت آقا و سیاست‌های ابلاغی ایشان است، گفت: در بودجه وضعیت پرداختی‌ها به شدت دچار مشکل بوده و منابع پیش‌بینی شده تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق‌ها بی‌رویه و از کانالی غیر از مجلس مشخص می‌شود، در حالی که پشتیبانی مالی ندارند، اضافه کرد: اگر قرار است بودجه اضافه شود باید پرستاران، خدمه بیمارستان و افرادی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، در اولویت قرار گیرد.

سعادتی ادامه داد: چاپ پول بدون پشتوانه باعث ایجاد تورم و فشار به کارگران و افرادی که حقوق‌بگیر نیستند، می‌شود.

وی با تأکید بر تهیه واکسن ایرانی به جای تهیه واکسن کشورهای بیگانه و کشورهایی که دشمن ما هستند، گفت: واکسن ایرانی باید مورد حمایت ما باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + بیست =