کد خبر : 247823
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
-

راه ۱۰۰ روستای شهرستان خلخال بازگشایی شد

راه ۱۰۰ روستای شهرستان خلخال بازگشایی شد

به گزارش قائم آنلاین، معروف خسروی شامگاه امروز در گفت‌وگو ، در خلخال اظهار کرد: راه یک‌صد روستای شهرستان خلخال که بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد. وی افزود: حجم برف در مسیرهای روستایی از سی سانتی متر  تجاوز کرده و کولاک شدید باعث کاهش سرعت برف‌روبی در

به گزارش قائم آنلاین، معروف خسروی شامگاه امروز در گفت‌وگو ، در خلخال اظهار کرد: راه یک‌صد روستای شهرستان خلخال که بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وی افزود: حجم برف در مسیرهای روستایی از سی سانتی متر  تجاوز کرده و کولاک شدید باعث کاهش سرعت برف‌روبی در جاده‌های روستایی می‌شود.

رئیس راهداری شهرستان خلخال به اهالی روستاهای این شهرستان اعلام کرد: با توجه به حضور تمام راهداران در محورهای روستایی، قطعا تا آخر وقت امروز تمام روستاهای شهرستان بازگشایی خواهد شد.

وی بیان کرد: برف دو روز گذشته تمام ۱۴۰روستا را مسدود کرده بود که در سه بخش مرکزی، خورش رستم و شاهرود حجم برف نسبت به سال‌های گذشته بسیار بیشتر بود.

خسروی گفت: بازگشایی راه‌های روستایی بخش مرکزی به پایان رسیده و بازگشایی راه‌های مواصلاتی روستاهای باقیمانده در دست اقدام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − یک =