کد خبر : 247836
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
-

حضور در باشگاه بزرگ فولاد افتخار من است

حضور در باشگاه بزرگ فولاد افتخار من است

به گزارش قائم آنلاین، سعید ( سید صالح) انگاشته بازیکن مازندرانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص انتقالش از شیراز به اهواز گفت : من ‌اول فصل به ‌قشقایی شیراز رفتم و آنجا قرارداد بستم و ‌با اینکه ‌از چند تیم ‌لیگ ‌یکی ‌خوب بهم ‌پیشنهاد ‌شده بود، ‌ولی آنجا یک سری قول هایی‌دادند‌که ‌انجام

به گزارش قائم آنلاین، سعید ( سید صالح) انگاشته بازیکن مازندرانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص انتقالش از شیراز به اهواز گفت : من ‌اول فصل به ‌قشقایی شیراز رفتم و آنجا قرارداد بستم و ‌با اینکه ‌از چند تیم ‌لیگ ‌یکی ‌خوب بهم ‌پیشنهاد ‌شده بود، ‌ولی آنجا یک سری قول هایی‌دادند‌که ‌انجام ‌ندادندو مجبور به ترک شیراز شدم.

وی ادامه داد : ‌۵ روزکار داشت به شروع مسابقات ، من‌عضله‌ی دو‌قلوم‌ پاره‌شد ‌و ‌نتوانستم ‌بازی‌کنم‌که ‌این قسمت بود ‌بازی نکنم ‌تا بتوانم ‌به ‌تیم بزرگ ‌فولاد خورستان بروم که از این بابت فقط‌ میتوانم‌ بگویم‌ خدا‌کمکم کرد‌.

این بازیکن با استعداد مازندرانی در ادامه صحبت هایش افزود: ‌خداراشاکرم‌ که‌ دارم‌ کم‌کم ‌به ‌هدفم ‌نزدیک ‌میشم و در یک تیمی آمدم که ‌یکی از بهترین تیم‌های ایران از لحاظ فنی و امکانات و اکادمی ‌میباشد و ‌‌بتونم‌ جواب اعتماد اقای عزیز فریسات ‌و اقای امید کنگریز و بقیه‌کادر محترم‌تیم بزرگ فولاد را بدم.

انگاشته در خصوص ارتباطش با جواد نکونام گفت: اقا جواد ‌کلا ادمیه‌که انقد با شخصیت و با مدیریت بالاست که کل بچه‌های تیم اصلی با ایشان راحت هستند و هر مشکلی داشته ‌باشند ‌به اقا جواد می گویند. منم ‌از موقع تیم ‌ملی جوانان بازی های اسیایی اقا جواد را ‌میشناسم که بهم ‌مشاوره ‌میداد که ‌چه ‌موقع ‌چیکار کنم.‌ خداروشکر رابطه‌ام ‌با اقا جواد خوبه تیم بزرگ ‌فولاد در ‌لیگ ‌امسال به قهرمانی برسد.

وی در خصوص مصدومیتش گفت : خداراشکر‌ وضعیت‌جسمانیم ‌با‌تمرینایی که‌ سرمربی محترم‌ تیم و کادر فنی گذاشتن خوب شده و مشکلی برای تمرین ‌و مسابقات‌ندارم.

انگاشته در خصوص هدفش گفت: من‌هدفم‌ اینه‌هرچه‌سریع‌تر در لیگ برتر بازی کنم ‌و به پیراهن تیم ملی کشورم ‌فکر میکنم اگه ‌قسمت باشه‌ به‌هدفم ‌برسم و دل ‌پدر و‌ مادر و برادرم ‌و آنهایی‌که ‌واقعا موفقیتم مهمه ‌واسشون را ‌شاد‌کنم.

وی در خصوص مسیر پر فراز و نشیب زندگی شخصی و ورزشی اش گفت و افزود : هر ادمی یه سختی هایی را میگذرونه ‌ولی سختی های منو‌ کمتر کسی می تواند تحمل‌کند و یادمه ‌پول کرایه واسه ‌رفتن سر تمرین نساجی نداشتم با اینکه‌کاپیتان‌تیم امید نساجی‌ در ‌لیگ برتر بودم. سعی میکردم ۲ ساعت زودتر راه بیوفتم‌که از ساری پیاده برم قائمشهر! حتی یک ‌روز اشکم‌ در اومده ‌بود که ‌اون‌ سختی هارو باید تحمل کنم. اینم یادمه‌که‌ در ‌اوج فوتبالم در تیم ملی استخون ‌ادکتور که ‌بیخ‌ کشاله‌ میشه را در کشور امارات شکوندم همین باعث شد همان ‌سال بازیکنایی مثل سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، روزبه چشمی، فرشیداسماعیلی، علی علیپور، احسان پهلوان و خیلی های دیگر به لیگ برتر ‌رفتند و ‌لژیونر شدند ولی من از خانه میدیدمشون از تلویزیون! بدترین روزای زندگیم بود.بعضی اوقات مجبور بودم‌ برم‌ سرکار تا پول کرایه هامو ‌جور کنم ‌ولی خداروشکر دعای مادر و تلاش خودم به ‌فوتبال ایران برگشتم ‌تا حق‌خودمو ‌بگیرم‌.خداروشکر الان وضعیت جوری شده ‌‌به جوون‌های فوتبالیستی که ‌بدونم ‌سختی میکشن‌کمک ‌میکنم تا مثل من‌ باری رو‌دوششون ‌نباشد .

این فوتبالیست خوب مازندرانی در پایان گفت: دوباره میگم‌ از عزیز فریسات و امید کنگریز که ‌بهترین فوتبالیست های فولاد و استان خوزستان بودن تشکر میکنم چون واقعا بخاطر مشکلی که واسم پیش اومده بود پشتم ایستادن و پیگیر کارام میشدن همچنین از داریوش هرمزی و حافظ یوسفی ،عباس باقری مهدی بهرام نژاد هم که ‌راه‌ درست را نشانم دادن هم تشکر میکنم و در اخر از پدر و مادر و برادرم که بخاطر من زحمات زیاد کشیدن و با ناراحتی من ناراحت میشدن تشکر میکنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − یک =