کد خبر : 247513
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
-

۵ راهنمایی مهم برای خرید به قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی

۵ راهنمایی مهم برای خرید به قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام صبا پروفیل، این نوع محصولات جزو لاینفکی از زندگی شهرنشینی است و تا کنون در فراهم آوردن امکانات مورد نیاز ما انسان ها نقش بسزایی داشته است. از این رو همواره، شاهد رونق بسیار زیادی از این محصولات در بازارهای مربوطه هستیم. پروفیل سبک و لوله مبلی جزو آن دسته

به گزارش قائم آنلاین، بنابراعلام صبا پروفیل، این نوع محصولات جزو لاینفکی از زندگی شهرنشینی است و تا کنون در فراهم آوردن امکانات مورد نیاز ما انسان ها نقش بسزایی داشته است. از این رو همواره، شاهد رونق بسیار زیادی از این محصولات در بازارهای مربوطه هستیم.

پروفیل سبک و لوله مبلی جزو آن دسته از محصولات فولادی هستند که کاربرد متنوع و مختلفی در صنعت دارند. بنابراین ابتدا لازم است اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی ها و قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی کسب کنیم تا به متقاضیان این محصولات در انجام خریدی مطمئن تر و آسان تر کمک مطلوبی داشته باشیم.

ویژگی های پروفیل سبک و لوله مبلی

پروفیل سبک و لوله مبلی به آن دسته از پروفیل گفته می شود که ضخامتی کمتر از ۲ میلی متر دارند. از آنجایی که این نوع پروفیل شکل پذیری و کیفیت سطحی مطلوب دارد، در صنایعی همچون لوازم خانگی، خودرو سازی، دوچرخه‌ سازی و مبلمان به کار برده می شود. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به تنوع در وزن، ضخامت دقیق، خاصیت آبکاری و جوش پذیری بالا اشاره کرد.

باتوجه به بالا بودن قیمت پروفیل سبک نسبت به نوع سیاه آن این محصول همچنان طرفداران خود را دارد. چرا که پروفیل سبک نسبت به بقیه محصولات مشابه آن دارای ضخامت و وزن کمتری می باشد. به همین دلیل از آن در صنایعی که به ضخامت های کم تری از انواع پروفیل نیاز داشته باشند، از پروفیل سبک استفاده می کنند.

مواد اولیه برای تولید پروفیل سبک

در حال حاضر تقریبا تمام مواد اولیه مورد نیاز تولید پروفیل سبک و لوله مبلی از کارخانه فولاد مبارکه تامین می شود و واردات مواد اولیه از خارج از کشور تنها محدود به موارد جزئی می شود.

پروفیل سبک از ورق روغنی با روش نورد سرد ساخته می‌شود؛ ورق های روغنی ظاهر بسیار مطلوبی داشته و به همین دلیل در مواردی که ظاهر کار دارای اهمیت بالایی باشد بسیار مورد توجه می باشند. این ورق ها در ضخامت های ۰.۳ میلی متر تا ۳ میلی متر و عرض های ۱۰۰ تا ۱۲۵ سانتی متر تولید می شوند.

فرآیند کار با ورق سرد پیچیده تر از ورق گرم است، به همین دلیل قیمت ورق نورد سرد ممکن است حتی تا دو برابر قیمت ورق گرم باشد. همپنین لازم به ذکر است که ورق سرد ابعاد دقیق تری نسبت به ورق گرم دارد.

عوامل موثر در قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی

. قیمت نفت، هزینه های حمل و نقل مواد خام پیش از تولید محصول

. تورم و نوسانات قیمت جهانی مواد اولیه

. کیفیت تولید

. هزینه‌های نورد و قیمت آن

۵ راهنمایی مهم برای خرید به قیمت پروفیل سبک و لوله مبلی

. قبل از هر اقدامی لازم است اطلاعات خود را در زمینه ی نوع محصولی که می خواهید بخرید ، کامل کنید . گروه صنعتی صبا، بروز ترین اطلاعات لازم در مورد قطر، طول، ضخامت، جنس و وزن پروفیل سبک و لوله مبلی همچنین کاربرد این محصولات را در سایت خود ارائه می دهد.

. میزان نیاز خود را مشخص کنید و محاسبات دقیق انجام دهید تا به اندازه خرید نمایید و از خرید اضافی محصول جلوگیری کنید.

. از خرید از واسطه های غیر معتبر و مراکز بی نام و نشان خودداری کنید. هیچ گاه نسبت با قیمت ارزان این نوع مراکز وسوسه نشوید. همیشه مرکزی را انتخاب کنید که تعرفه قیمت منطقی دارد و قابل اطمینان است.

برای مثال گروه صنعتی صبا، که یکی از تخصصی ترین مجموعه ها در این صنعت است، ضمانت اصالت کالا و همچنین ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا را برای اطمینان خاطر خریداران ارائه می دهد.

. قبل از خرید قیمت ها را بررسی کنید. گروه صبا قیمت به روز شده پروفیل سبک و لوله مبلی کارخانه های مختلف را ارائه می دهد و امکان مقایسه و بررسی دقیق تر را برای خریدار فراهم می آورد.

. از نحوه حمل و نقل و ارسال بار اطمینان حاصل کنید تا محصولات به موقع و بدون نقص به دست شما برسد. سیستم حمل و نقل گروه صنعتی صبا (تحویل اکسپرس) تلاش دارد تا کالای خریداری شده را در کوتاه ترین زمان و با حداقل هزینه سالِم تحویل مصرف کننده نماید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − چهارده =