کد خبر : 247575
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
-

گروه “قاصم الجبارین” مسئولیت حمله به کاروان‌های آمریکا در عراق را برعهده گرفت

گروه “قاصم الجبارین” مسئولیت حمله به کاروان‌های آمریکا در عراق را برعهده گرفت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از المیادین، گروه عراقی قاصم الجبارین مسئولیت حمله به کاروان‌های آمریکایی در عراق را برعهده گرفت. این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد که باقی‌مانده‌های اشغالگر و مزدوران آن را زیر نظر خواهد داشت و “حملات ما دقیق و کوبنده است و در اصابت به هدف خود اشتباه نمی‌کند”. گروه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از المیادین، گروه عراقی قاصم الجبارین مسئولیت حمله به کاروان‌های آمریکایی در عراق را برعهده گرفت.

این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد که باقی‌مانده‌های اشغالگر و مزدوران آن را زیر نظر خواهد داشت و “حملات ما دقیق و کوبنده است و در اصابت به هدف خود اشتباه نمی‌کند”.

گروه قاصم الجبارین در اشاره به هدف قرار گرفتن سفارت آمریکا در بغداد در چند روز قبل در بیانیه خود اعلام کرد که طرح خبیثانه‌ای از جانب آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن مناطق مسکونی از طریق موشک‌هایی که چند روز قبل وارد کرده‌اند، وجود دارد تا انگشت اتهام را در خصوص این حملات علیه مقاومت نشانه بگیرند.

در این بیانیه تاکید شده است: این اقدامات، ما را از هدف قرار دادن شما بازنمی‌دارد و اشغالگر باید بداند که حملات ما دردناک خواهد بود.

یک کاروان حمایت لجستیک ائتلاف بین المللی در السماوه مرکز استان المثنی در جنوب عراق در روز جمعه هدف قرار گرفته شد. دو کاروان حمایت لجستیک این ائتلاف نیز در ذی قار و الدیوانیه هدف قرار گرفته شدند.

پیشتر ابو مجتبی القریشی، سخنگوی گروه قاصم الجبارین از اطلاعاتی درمورد فعالیت خبیثانه آمریکا در عراق پرده برداشته بود.

وی در مصاحبه با المیادین گفت که آنها موشک‌ها و سلاح‌ها و تجهیزاتی را از خارج عراق وارد می‌کنند تا گروه‌های مقاومت را به تخریب و کشتار متهم کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + دوازده =