کد خبر : 247437
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
-

نیمی از آمریکایی‌ها ترامپ را یک رئیس جمهور “مردود” می‌بینند

نیمی از آمریکایی‌ها ترامپ را یک رئیس جمهور “مردود” می‌بینند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه هیل، بالغ بر ۵۰ درصد شرکت کننده‌ها در این نظرسنجی انجام شده از سوی یو.اس.ای تودی/سافولک یونیورسیتی در پاسخ به اینکه تاریخ چطور دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ را ارزیابی خواهد کرد گفتند که او به عنوان یک رئیس جمهور “مردود” نگریسته خواهد شد. حدود ۳۰ درصد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه هیل، بالغ بر ۵۰ درصد شرکت کننده‌ها در این نظرسنجی انجام شده از سوی یو.اس.ای تودی/سافولک یونیورسیتی در پاسخ به اینکه تاریخ چطور دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ را ارزیابی خواهد کرد گفتند که او به عنوان یک رئیس جمهور “مردود” نگریسته خواهد شد. حدود ۳۰ درصد گفتند که او به عنوان یک رئیس جمهوری “خوب” یا “عالی” قضاوت خواهد شد و ۱۶ درصد هم گفتند که او به عنوان یک رئیس جمهور “نسبتا خوب” در نظر گرفته خواهد شد. چهار درصد نیز در این خصوص تصمیم نگرفتند.

این نتایج تا حد زیادی بر پایه گرایش حزبی رقم خورد و ۸۷ درصد از پاسخگویان دموکرات گفتند که ترامپ به عنوان یک رئیس جمهور “مردود” قضاوت خواهد شد در حالی که ۶۷ درصد از پاسخگویان جمهوریخواه گفتند که او به عنوان یک رئیس جمهور “خوب” یا “عالی” در نظر گرفته خواهد شد.

نتایج این نظرسنجی در تضاد با نظرسنجی مشابهی است که در آخرین روزهای دوره دوم ریاست جمهوری باراک اوباما انجام شد و در آن نظرسنجی ۵۰ درصد گفتند که اوباما به عنوان یک رئیس جمهور “خوب” یا “عالی” قضاوت خواهد شد و ۲۳ درصد گفتند که او به عنوان یک رئیس جمهور “مردود” نگریسته خواهد شد.

نتایج این نظرسنجی در حالی منتشر شده که ترامپ با وجود اینکه کالج الکترال آمریکا اوایل ماه جاری میلادی پیروزی جو بایدن در انتخابات ماه نوامبر را تایید کرد همچنان به حمله به نتایج این انتخابات ادامه می‌دهد.

۷۰ درصد از آمریکایی‌ها در این نظرسنجی جدید گفتند، ترامپ باید شکستش به بایدن در رقابت انتخاباتی را بپذیرد در حالی که ۲۶ درصد گفتند که او نباید این کار را کند. ۵۷ درصد از پاسخگویان جمهوریخواه گفتند که او نباید شکستش در انتخابات را بپذیرد.

این نظرسنجی با پرسش از ۱۰۰۰ رای دهنده ثبت نام شده در فاصله ۱۶-۲۰ دسامبر انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + دوازده =