کد خبر : 247628
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
-

“نتانیاهو نمی تواند دولت آتی اسرائیل را تشکیل دهد”

“نتانیاهو نمی تواند دولت آتی اسرائیل را تشکیل دهد”

به گزارش قائم آنلاین، طبق این نظرسنجی که روزنامه معاریو آن را منتشر کرده است، کاهش قدرت حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نفع حزب “امید نو” که گدعون ساعر، از رهبران سابق لیکود به تازگی و پس از جدایی از لیکود آن را تاسیس کرده، همچنان ادامه دارد. نتایج

به گزارش قائم آنلاین، طبق این نظرسنجی که روزنامه معاریو آن را منتشر کرده است، کاهش قدرت حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نفع حزب “امید نو” که گدعون ساعر، از رهبران سابق لیکود به تازگی و پس از جدایی از لیکود آن را تاسیس کرده، همچنان ادامه دارد.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که اگر انتخابات کنست اکنون برگزار شود، حزب لیکود ۲۶ کرسی کسب خواهد کرد در حالی که در نظرسنجی روز جمعه هفته گذشته ۲۹ کرسی به دست آورده بود. قدرت حزب “امید نو” به رهبری ساعر هم که زئیو الکین، وزیر آموزش عالی همین چند روز پیش از لیکود جدا و به این حزب پیوسته، افزایش یافته و ۲۱ کرسی را تصاحب کرده است‌.

همچنین قدرت حزب “ییش عتید” بیشتر شده و این حزب در این نظرسنجی جدید ۱۵ کرسی را کسی کرده است و این بدین معنی است که این حزب از جدایی عوفر شلیح، که به همراه یائیر لبید از بنیانگذاران “ییش عتید” بود، متاثر نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =