کد خبر : 247541
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
-

ملی‌پوش تفنگ: یک مسابقه اندازه یک ماه تمرین موثر است

ملی‌پوش تفنگ: یک مسابقه اندازه یک ماه تمرین موثر است

به گزارش قائم آنلاین، عضو تیم ملی تفنگ در گفت و گو ، در خصوص اولین مسابقات آزاد تیراندازی اظهار کرد: این اولین مسابقه امسال بود، امیدوارم بتوانیم بلافاصله بعد از این، مسابقات لیگ را هم داشته باشیم تا جبران همه مسابقاتی که نداشتیم بشود. بالاخره ورزشکار در مسابقه است که می‌تواند خود را نشان

به گزارش قائم آنلاین، عضو تیم ملی تفنگ در گفت و گو ، در خصوص اولین مسابقات آزاد تیراندازی اظهار کرد: این اولین مسابقه امسال بود، امیدوارم بتوانیم بلافاصله بعد از این، مسابقات لیگ را هم داشته باشیم تا جبران همه مسابقاتی که نداشتیم بشود. بالاخره ورزشکار در مسابقه است که می‌تواند خود را نشان دهد. به نظر من هر مسابقه اندازه یک ماه تمرین می‌تواند برای یک ورزشکار موثر باشد.

نکونام در خصوص رتبه کسب شده در نخستین مسابقه آزاد تفنگ اظهار کرد: رکورد من امروز ۶۲۳ بود که به عنوان نفر پنجم به فینال رسیدم. در فینال هم توانستم بعد از مهیار و حسین باقری در رده سوم قرار بگیرم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مسابقات و لیگ نمی‌توانست کمی زودتر شروع شود به دلیل انفرادی بودن این رشته گفت: به نظر من خیلی زودتر هم می‌توانست شروع شود اما اینکه چرا زودتر شروع نکردند را نمی‌دانم. لیگ هم قرار است از ۱۸ دی شروع شود و خیلی فشرده انجام شود تا بتوانند تا پایان سال آن را تمام کنند. هر هفته ما دو مسابقه داریم پنج شنبه و جمعه به صورت فشرده مسابقات لیگ را خواهیم داشت.

عضو تیم ملی تفنگ در خصوص شرایط تیم ملی گفت: مدت دو ماهی به دلیل مسائلی اردوی تمرینی نداشتیم. اکنون خدا را شکر تمرینات را با کیفیت آغاز کردیم و مرتب تمرین داریم.

نکونام در ادامه گفت: فدراسیون فشنگ خریده و حداقل فشنگ را می‌توانیم در تمرینات بزنیم. ساچمه هم هست، هر ورزشکار ساچمه تست شده دارد. غذا هم فراهم است و همه چیز خوب است. شرایط خوابگاه هم خوب است و یکی از دختران تیم ملی استفاده می‌کند. تمرینات بدنسازی هم داریم و شرایط خوب است.

وی در خصوص حقوقی که فدراسیون به اعضای تیم ملی اختصاص داده است گفت: فدراسیون برای ملی‌پوشان حقوق ۲ میلیونی در نظر گرفته است که از ماه قبل پرداخت می‌شود. از ماه قبل که اردوها آغاز شد این حقوق هم پرداخت شد.

نکونام در خصوص شروع مسابقات جهانی گفت: به نظر من مسابقات جهانی بستگی به واکسن کرونا دارد، اگر واکسن در همه کشورها به خصوص در میان ورزشکاران توزیع شود می‌توانند مسابقات جهانی را شروع کنند و ورزشکاران نیز با خیال راحت با رقبا مسابقه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 14 =