کد خبر : 247548
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
-

مالزی، در فکر بازگشت هرچه سریع‌تر دانشجویان به دانشگاه

مالزی، در فکر بازگشت هرچه سریع‌تر دانشجویان به دانشگاه

به گزارش قائم آنلاین، بنا بر اعلام وزیر علوم مالزی،‌ بازگشت دانشجویان این کشور به دانشگاه‌ها برای بررسی و تصویب مورد توجه شورای امنیت ملی قرار خواهد گرفت. “نورانی احمد” گفت: وزارت علوم مالزی پیشنهاد داد که دانشجویان در ماه مارس سال ۲۰۲۱ به دانشگاه‌های خود بازگردند. وی ادامه داد: ما به زودی این پیشنهاد

به گزارش قائم آنلاین، بنا بر اعلام وزیر علوم مالزی،‌ بازگشت دانشجویان این کشور به دانشگاه‌ها برای بررسی و تصویب مورد توجه شورای امنیت ملی قرار خواهد گرفت.

“نورانی احمد” گفت: وزارت علوم مالزی پیشنهاد داد که دانشجویان در ماه مارس سال ۲۰۲۱ به دانشگاه‌های خود بازگردند.

وی ادامه داد: ما به زودی این پیشنهاد را به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد و به محض صدور چراغ سبز، به طور رسمی این خبر را اعلام خواهیم کرد.

از سال گذشته، پاندمی “کووید-۱۹” منجر به تعطیلی دانشگاه‌ها شد و دانشجویان موسسات آموزش عالی دولتی و خصوصی را به سمت آموزش آنلاین و از راه دور سوق داد.

وزیر علوم مالزی افزود: وزارتخانه ما برای تقویت روش‌های استاندارد عملیاتی خود با دانشگاه‌ها به نزدیکی کار می‌کند تا آماده پذیرش مجدد دانشجویان خود شوند.

وی گفت: در میان پیشنهادهای ابلاغی، فراهم کردن شرایطی است تا دانشجویان از هم جدا شوند. اگر قرار باشد در آینده‌ای نزدیک دانشجویان به دانشگاه‌ها بازگردند، برای از بین بردن هرگونه خطر، کلاس‌های ترکیبی برگزار خواهد شد.

در این میان،‌معاون دانشگاه “دانشگاه پوترای مالزی” گفت که آنها اقدامات آماده‌سازی برای استقبال از دانشجویان (در صورت اجازه برای بازگشت در ماه مارس) را آغاز کرده‌اند.

وی گفت: گفت‌وگوها میان دانشگاه‌ها و وزارت علوم آغاز شده ولی تصمیم نهایی به تصویب شورای ملی امنیت بستگی دارد.

قرار است از ماه ژانویه سال آتی تا پایان ترم در اواسط فوریه، کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار شود و پس از آن با آغاز ترم جدید، دانشجویان به دانشگاه بازگردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − 1 =