کد خبر : 247656
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
-

فروغ عباسی: برنامه اسکی ایران برای قهرمانی جهان مشخص نیست

فروغ عباسی: برنامه اسکی ایران برای قهرمانی جهان مشخص نیست

به گزارش قائم آنلاین، فروغ عباسی در مورد شرایط این روزهای اسکی ، گفت: هنوز هیچ اردویی شروع نشده و با اینکه پیست توچال باز است اما فدراسیون نامه‌ای برای اسکی و تمرین ملی‌پوشان نداده و من پنجشنبه، ۴ دی که به پیست رفتم، خودم بلیت خریدم. احتمال دارد اردوها و تمرینات از دوشنبه با

به گزارش قائم آنلاین، فروغ عباسی در مورد شرایط این روزهای اسکی ، گفت: هنوز هیچ اردویی شروع نشده و با اینکه پیست توچال باز است اما فدراسیون نامه‌ای برای اسکی و تمرین ملی‌پوشان نداده و من پنجشنبه، ۴ دی که به پیست رفتم، خودم بلیت خریدم. احتمال دارد اردوها و تمرینات از دوشنبه با بازگشایی دیزین شروع شود اما برای آن هم هیچ اطلاعی نداده‌اند.

او در مورد نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیست اسکی توچال گفت: تعداد نفرات کمتری در کابین‌ها سوار می‌شوند، همه باید ماسک داشته باشند و بیشتر از تعداد خاصی اجازه حضور در رستوران را ندارند، به گونه‌ای که مردم بیرون صف می‌کشند و با خروج چند نفر، چند نفر دیگر وارد می‌شوند. در کل تجمعات را از بین برده‌اند.

ملی‌پوش اسکی با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در تاریخ ۱۷ دی ماه، در مورد مسابقات جهانی که بهمن ماه ۹۹ برگزار می‌شود، گفت: هنوز رئیس فدراسیون مشخص نیست، به همین دلیل هیچ برنامه‌ای برای قهرمانی جهان اعلام نشده، حتی نمی‌دانیم که تیم ایران اعزام می‌شود یا نه. از طرفی شرایط، تکلیف اردوها، مسابقات و انتخابی‌ها نیز معلوم نیست، فقط می‌دانیم که امسال قهرمانی جهان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در زمان بسته بودن پیست‌ها، اسکی‌بازان به صورت شخصی تمرینات بدنسازی خود را انجام داده‌اند، افزود: هر چه سریع‌تر باید تیم مشخص شود چون حضور نفرات بیشتر در اردو، هزینه‌ها را افزایش می‌دهد و افراد تکلیف خود را نمی‌دانند، بنابراین باید با مشخص کردن نفرات اصلی روی آنها سرمایه‌گذاری کنند، اردوی برنامه‌ریزی شده و تمرینات منسجمی داشته باشند تا حداقل نسبت به دوره‌های قبل در مسابقات نتیجه مطلوب‌تری بگیریم چون ما در قهرمانی جهان به مقام نزدیک هم نمی‌شویم.

عباسی در پایان گفت: از رئیس قبلی فدراسیون و پرسنلی که بودند، تشکر می‌کنم و امیدوارم نفر بعدی هم مثل گذشته‌ها اثرات خوبی داشته باشد و به ورزشکاران کمک کند.

مدتی است که پیست اسکی توچال با دریافت مجوز فعالیت خود را آغاز کرده و اسکی‌بازان و افراد عادی می‌توانند با دریافت بلیت به صورت محدود از پیست استفاده کنند. با این حال هنوز اردوی ملی‌پوشان برگزار نشده است و حتی فدراسیون نامه‌ای برای ورود رایگان ملی‌پوشان به پیست نداده‌است. البته به دلیل شرایط آب ‌و هوایی روزهای اخیر، پیست پس از مدتی بسته شد و طبق اطلاع‌رسانی‌های انجام شده، امروز (شنبه) نیز تعطیل است. با این حال با بهبود شرایط آب‌ و هوایی از روز یکشنبه بلیت فروشی انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 13 =